خانهاخبار
استان خوزستان تحت پوشش نسل چهارم ایرانسل قرار گرفت

استان خوزستان تحت پوشش نسل چهارم ایرانسل قرار گرفت

جی اس ام: ایرانسل امروز و طی یک کنفرانس خبری در هتل پارس اهواز، شبکه خدمات نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE) را در استان خوزستان و در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول راه‌اندازی کرد. همزمان با این مراسم، شبکه نسل سه ایرانسل در شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، شوش، اندیمشک، بهبهان، گتوند، و شیبان نیز راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری رسید.
۱۳۹۳/۱۱/۸

 

جی اس ام: ایرانسل  امروز و طی یک کنفرانس خبری در هتل پارس اهواز، شبکه خدمات نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE) را در استان خوزستان و در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول راه‌اندازی کرد. همزمان با این مراسم، شبکه نسل سه ایرانسل در شهرهای اهواز، آبادان، دزفول، شوش، اندیمشک، بهبهان، گتوند، و شیبان نیز راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، شبکه‌ی 4G در استان خوزستان، عصر روز چهارشنبه، هشتم بهمن ماه سال 93، طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ایرانسل و جمعی از اصحاب رسانه در هتل پارس اهواز به صورت رسمی راه‌اندازی شد، تا این شهر علاوه بر نسل سوم تلفن همراه، تحت پوشش LTE فناوری موبایل نیز قرار بگیرد.

 

image

 

پس از اخذ پروانه رسمی ارتقای شبکه به نسل‌های سوم و چهارم تلفن همراه و ارائه خدمات 3G باند پهن همراه در بیش از 120 شهر کشور و در تمامی استان‌های ایران توسط ایرانسل، شبکه 4G/LTE به عنوان آخرین نسل فناوری ارتباطی حال حاضر دنیا،توسط ایرانسل در آخرین روز آبان ماه 93 در مشهد مقدس راه‌اندازی شد و امروز در شهرهای اهواز، آبادان، و دزفول در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

با راه‌اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل مشترکین تلفن همراه و کاربران خدمات باند پهن همراه کشور می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کرده و با استفاده از سیم‌کارت‌های Usim به عنوان سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل، خدمات 4G را جایگزین سایر روش‌های دسترسی به اینترنت کنند.

LTE تلفن همراه تمام قابلیت‌های مدرن‌ترین گوشی‌های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت  HD، بازی به صورت آنلاین و بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق‌العاده فراهم خواهد شد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

فورجی

۱۳۹۵/۴/۲۸
من فورجی هستم اقا باور نکنید سرعت کجا بود

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۵
درود دوستان من اهل بهبهان هستم از شهر های استان خوزستان اینجا اینترنت 2gبه زور هست و بسیار ضعیف ،هیچ خبری هم از 3g نیست

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۳
من ساکن ماهشهرم دلم خوشه تو یکی از مناطق مهم و صنعتی ایران که شرکت های بزرگ پتروشیمی توشه زندگی میکنم تنها چیزی که داریم رایتله که اونم بیشتر مواقع میره رو رومینگ ملی ایرانسل و همراه اول همراه اول و ایرانسل هم که Edge سرعتش نهایت و در بهترین شرایط 10(اینم بگم الان اکثر خطوط ثابت ماهشهر فیبر نوری شدن و فقط adsl آسیا تک پشتیبانی میکنه که اصلا هم راضی کننده نیست)...... هعی خدایا شکرت

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۱
مم خودم رایتل دارم انتشم تا اخر پره ولی سرعتش از هشتاد بالا تر نمیره حالت عدی هم دور و ور دوازده کیلو بایت هست !!!

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۱
من تو ساری زندگی می کنم ایرانسل هنوز 3g تو مراکز استان ها مثه آدمیزاد راه اندازی نکرده پاشده تو شهرستان ها از 4G رونمايي کرده در حال حاضر رایتل از همه بهتره اوایل سرعتش افتضاح بود ولی الان خیلی خوب شده من بسته 128 میگیرم سرعت دان تا 370هم یکبار رسید اکثر اوقات 80 الی100ه