خانهاخبار
میوه ممنوعه: 8 برنامه فوق العاده اندرویدی که توسط گوگل از گوگل پلی حذف شده اند

میوه ممنوعه: 8 برنامه فوق العاده اندرویدی که توسط گوگل از گوگل پلی حذف شده اند

جی اس ام: گوگل در بازار برنامه های خود بیش از یک میلیون اپلیکیشن دارد. اما چند برنامه هستند که گوگل به آن ها اجازه ورود به این بازار را نداده است. گوگل قوانینی برای برنامه های خود در نظر گرفته که اگر آن برنامه آن قوانین را رعایت نکند، به سرعت توسط گوگل از بازار گوگل پلی حذف خواهد شد. برای مثال در گوگل پلی برنامه ای وجود ندارد که شما بتوانید از طریق آن برنامه ویدیوهای سایت یوتوب را دانلود کنید.
۱۳۹۳/۹/۲۴

جی اس ام: گوگل در بازار برنامه های خود بیش از یک میلیون اپلیکیشن دارد. اما چند برنامه هستند که گوگل به آن ها اجازه ورود به این بازار را نداده است. گوگل قوانینی برای برنامه های خود در نظر گرفته که اگر آن برنامه آن قوانین را رعایت نکند، به سرعت توسط گوگل از بازار گوگل پلی حذف خواهد شد. برای مثال در گوگل پلی برنامه ای وجود ندارد که شما بتوانید از طریق آن برنامه، ویدیوهای سایت یوتوب را دانلود کنید.

 

در این مقاله ما قصد نداریم به این بپردازین که این کار گوگل درست است یا نه. هدف ما این است که حقیقت را نشان دهیم. البته این موضوع برای اندروید، که سیستم عامل گوگل است، چندان موضوع خاصی به حساب نمی آید زیرا اندروید یک سیستم عامل متن باز است و برای نصب نرم افزار تنها به گوگل پلی نیاز ندارد. بازارهای جانبی ای هستند که می توانند جایگزین این بازار شوند.

 

برنامه هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد در گوگل پلی وجود ندارد و به علت نقض قوانین از این بازار حذف شده اند، اما در لینک هایی که برای شما قرار می دهیم می توانید این برنامه ها را دانلود کنید.

 

1 - MIUI Music

 

MIUI Music برنامه ای است که بر روی گوشی های ژیائومی به صورت پیش فرض نصب شده است. شاید گوشی های این کمپانی در خارج از آسیا با استقبال خوبی روبرو نشده باشند اما خوب است بدانید که این برنامه که برای این کمپانی است به خوبی جای خود را در دل کاربران کشورهای دیگر باز کرده است. این برنامه چیزی شبیه به Spotify است زمانی که نسخه پولی آن را خریداری کرده باشید و به شما اجازه می دهد تا موزیک ها را دانلود کنید.

 

 

image

 

2 - Amazon Appstore

 

این بازار بزرگترین رقیب گوگل پلی است و آمازون به شدت به فکر تجارت برنامه های اندروید است. تا جایی که پیش از اینکه گوگل پلی در چین وجود داشته باشد آمازون بازار خود را در چین ارائه کرده بود. یکی از ویژگی های خوب آمازون که هر کسی را تشویق می کند تا این بازار استفاده کند این است که روزانه آمازون تعدادی برنامه خاص را برای کاربران به عنوان هدیه به صورت رایگان قرار می دهد.

 

 

image

 

3 – TubeMate

 

زمانی این برنامه در گوگل پلی وجود داشت اما گوگل بر اساس قوانین خود این برنامه را حذف کرد. این برنامه به کاربران امکان می دهد تا بتوانند به راحتی ویدیوهای سایت یوتوب را دانلود کنند. اگر دوست دارید این کار را بدون دردسر انجام دهید این برنامه یکی از بهترین انتخاب ها برای این کار است.

 

 

image

 

4 - Dood’s Music Streamer

 

در دنیای موزیک قوانین سختی وجود دارد و برخی از این قوانین گاهی کاربران را گیج می کند. یکی از برنامه هایی که تمام این قوانین را می شکند همین برنامه است و به کاربر اجازه می دهد تا برنامه مورد نظر خود را دانلود کرده و در فرصت دیگری به صورت آفلاین آن را گوش دهد.

 

image

 

5 – AdAway

 

یکی از پر سود ترین راه های درآمد گوگل از تبلیغات است، به همین خاطر باید به این کمپانی حق داد که اگر برنامه ای بخواهد به تبلیغات اجازه نمایش دادن را ندهد آن را از بازار خود حذف کند.

 

 

image

 

6 - Snes9x

 

این برنامه یکی از بهترین شبیه سازها است، اما بنا به هر دلیلی گوگل تصمیم گرفته تا آن را از بازار خود حذف کند. اما این برنامه هنوز هم زنده است و می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

image

 

7 – Grooveshark

 

این برنامه یکی از بهترین پخش کننده های موزیک آنلاین است اما بنا به دلایلی نا معلوم گوگل آن را از بازار خود حذف کرده است. اما هنوز هم کاربران می توانند این برنامه را از وبسایت رسمی Grooveshark دانلود کرده و نصب کنند.

 

 

image

 

8 - TV Portal

 

این برنامه یک جایگزین برای Hulu در کشورهایی است که امکان استفاده از Hulu را ندارند. برنامه کاملا رایگان است و می توانید هزاران فیلم و سریال را بر روی  آن تماشا کنید. نقطه ضعف این برنامه این است که ویدیوهایی که بر روی آن وجود دارد با کیفیت بالا نیستند.

 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۴
دوست عزیز من شرط می بندم خودت با مرور گر کروم گوگل اومدی پس مشکلت با گوگل چیه ؟ ببین اندروید و اینا کلن سیستم عاملش خیلی باز و راحت و قابل دسترس ه و می بینی که چقد کاربر آزاد ه نه مثل ای او اس اپل که اووونقد کاربرشو محدود می کنه که آدم دیگه آخرش پشیمون می شه چرا اپل خریده و

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۴
بااین اندروییدی خا کل کل نکن فاده نداره اگر دونبال کیفیت و امنیت بودند که اندرویید نمیخریدند.پس بیخیال

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۴
اینا کجاش *فوق العاده* بودن :|||||||||||||| خیلی باحالی جی اس ام :)) همچین گتفی گفتم الان برنامه های امنیتی هستن :|

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۴
مرسی عالی بود .

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۴
اهههه گوگل خودشم باخودش مشکل داره حالا ببین چه ضعیفه از بازارش حذفش کرده ولی هنوز مردم دارن نصب میکنن زورش به خودشم نمیرسه (بره از اپل بازم تقلید کنه و یاد بگیره گفت نرم افزار نه دیگه تو تمام دنیا هیچ ردی ازش نیست نه مثل این گوگله