خانهاخبار
آیفون ۶ در صدر جستجوهای انجام شده در موتور جستجوی Bing

آیفون ۶ در صدر جستجوهای انجام شده در موتور جستجوی Bing

– جی اس ام: این هفته مایکروسافت لیست ۱۰ جستجوی برتر انجام شده در موتور جستجوی بینگ در سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد و نکته جالب اینکه در صدر این لیست نام پرچمدار امسال اپل یعنی آیفون ۶ قرار دارد. آیفون و آیپد، دو محصول اپل در بین ۵ جستجوی برتر خودنمایی می‌کنند.
۱۳۹۳/۹/۱۲
– جی اس ام: این هفته مایکروسافت لیست ۱۰ جستجوی برتر انجام شده در موتور جستجوی بینگ در سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد و نکته جالب اینکه در صدر این لیست نام پرچمدار امسال اپل یعنی آیفون ۶ قرار دارد. آیفون و آیپد، دو محصول اپل در بین ۵ جستجوی برتر خودنمایی می‌کنند. در بین ۵ گزینه اول دو محصول مایکروسافت نیز وجود دارند، کنسول ایکس باکس وان و سرفس پرو ۳ نیز از موارد محبوب استفاده کنندگان موتور جستجوی بینگ به شمار می‌روند. 
 
image
 
در حالی که گلکسی اس ۵ جدیدترین گوشی این سری از سامسونگ در این لیست جایی ندارد، اما گلکسی اس ۴، که بیش از یک سال پیش وارد بازار شده در رتبه هشتم این لیست قرار دارد. 
 
لیست کامل اعلام شده توسط بینگ به صورت زیر است:
  1. iPhone 6
  2. Xbox One
  3. Fitbit
  4. iPad
  5. Surface Pro 3
  6. Kindle Fire
  7. Windows Phone
  8. Galaxy S4
  9. Chromecast
  10. Google Glass
 
از طرفی آمار اعلام شده از طرف مایکروساف کمی شک برانگیز است. نمی‌توان باور کرد که محصول موفقی همچون پلی استیشن ۴ در این لیست جایی نداشته باشد. شاید رقابت مایکروسافت با سونی در زمینه کنسول باعث شده باشد تا آنها کمی شیطنت به خرج داده و لیست را به نفع خود دستکاری کرده باشند. همچنین اینکه جستجوی "ویندوز فون" بیش از جستجوی "اندروید" باشد نیز می‌تواند از دیگر موارد مشکوک این لیست باشد. در زمینه اپلیکیشن‌ها نیز بینگ، اپلیکیشن فیس‌بوک را به عنوان بیشترین اپلیکیشن جستجو شده در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد و پشت سر آن در رتبه دوم، اپلیکیشن توییتر قرار گرفته است. 
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۵
دقيقاً ، من هم با شما هم نظرم . امکانات و کيفيت ساخت فوق العاده گوشی های سری لوميا به چشمشون نمیاد ولی وقتی سامسونک رو می بينن ... ! چی بگم والا

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۴
میخواین محبوبیت گوشیها رو ببینین سری به GsmArena بزنید. این دروغها رو فقط میشه به خورد طرفدارن اپل داد و ازشون راحت پول گرفت!!

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۴
دروغی بزرگ

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۳
احتمالا عبارت جستجوی ملت این بوده : خم شدن آیفون ۶ :)))

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۲
1.خم شدن iphone6 2.دوربین بیرون زده iphone6 3.خم شدن ipad air 2