خانهاخبار
مایکروسافت: تمامی گوشی های ویندوزفون ۸ به ویندوزفون ۱۰ بروز خواهند شد

مایکروسافت: تمامی گوشی های ویندوزفون ۸ به ویندوزفون ۱۰ بروز خواهند شد

جی اس ام: به نظر می رسد مایکروسافت می خواهد اشتباه خود را برای سومین بار تکرار نکند. اگر به یاد داشته باشید در زمان معرفی ویندوزفون ۷ تقریبا همه از منتشر شدن این بروزرسانی برای بهترین گوشی ویندوزی آن زمان یعنی HTC HD2 مطمئن بودند اما مایکروسافت تعداد دکمه های HD2 را بهانه کرد و هیچ کدام از گوشی های ویندوزی آن زمان را به هفتمین نسل از ویندوزفون ها بروز نکرد.
۱۳۹۳/۸/۲۳

جی اس ام: به نظر می رسد مایکروسافت می خواهد اشتباه خود را برای سومین بار تکرار نکند. اگر به یاد داشته باشید در زمان معرفی ویندوزفون ۷ تقریبا همه از منتشر شدن این بروزرسانی برای بهترین گوشی ویندوزی آن زمان یعنی HTC HD2 مطمئن بودند اما مایکروسافت تعداد دکمه های HD2 را بهانه کرد و هیچ کدام از گوشی های ویندوزی آن زمان را به هفتمین نسل از ویندوزفون ها بروز نکرد. مایکروسافت اما بار دیگر اشتباه مشابهی را مرتکب شد. آنها در هنگام معرفی ویندوزفون ۸ نیز، هیچ کدام از گوشی های ویندوزی که ویندوزفون ۷ بر روی آنها نصب شده بود را به ویندوزفون ۸ آپدیت نکرد و تصمیم گرفت یک سری گوشی جدید تحت برند ویندوزفون ۸ عرضه کند.

اکنون اما آنها از اشتباهات خود درس گرفته و قول بروز کردن تمامی گوشی های ویندوزفون ۸ به نسخه ۱۰ را داده اند.

 

image

 

البته هنوز ویندوزفون ۱۰ در دست توسعه است و اخباری از این سیستم عامل به گوش نمی رسد ولی روز گذشته حساب کاربری رسمی لومیا در توییتر، به سوال یکی از کاربران که در باره بروز شدن لومیا ۹۳۰ به ویندوزفون ۱۰ ابراز نگرانی کرده بود پاسخ داد که تمام دستگاه های ویندوزفون ۸ به ویندوزفون ۱۰ آپدیت خواهند شد. 

 

image

 

بنابراین حداقل برای کاربران لومیا نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. در زمان معرفی ویندوزفون ۸، مایکروسافت تغییراتی که در هسته سیستم عامل ویندوزفون ۸ به وجود آورده بود را دلیل اصلی بروز نکردن دستگاه های ویندوزفون ۷ نامید اما اینبار به نظر می رسد تاریخ تکرار نخواهد شد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

وحید

۱۳۹۵/۶/۱۸
سلام من ویندوزفون دارم مدل640برنامه نصب نمیکنه

جیران

۱۳۹۴/۴/۲۱
نظر شما ...ویندوز عالیه من که خیلی راضیم ..

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۱
تقدیم به ویندوزفونی های عزیز... http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/persian-yahoo-weather/60839339-e548-4017-962a-59d08d4c8a78

rbmscpsaj

۱۳۹۳/۸/۲۶
دوست عزیز این ادم گفته شارژگوشی اندرویدیش روزی سه بار خالی میشه و پشیمونه که اندروید داره پیام رو با دقت بخونید

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۵
دوست عزیز گوشی شما مشکل باطری داره.ارتباطی ب وین فون نداره.من خودم 920 دارم.ولی ی چیز وین فون بهترینه اونم بسیار روان و سبک بودنشه.اصلا هنگو اینجور چیزا نداره.