خانهاخبار
عکس های جدید لو رفته از Meizu MX4 Pro

عکس های جدید لو رفته از Meizu MX4 Pro

جی اس ام: هفته آینده و در تاریخ ۲۵ آبان شرکت چینی Meizu قصد دارد گوشی جدید خود را با نام Meizu MX4 Pro معرفی کند. این گوشی چینی که نسل قبلی آن به تازگی عنوان سریع ترین گوشی اندرویدی را از برنامه بنچمارک AnTuTu دریافت کرده بود، شامل بروزرسانی های مختلفی شده است.
۱۳۹۳/۸/۲۳

جی اس ام: هفته آینده و در تاریخ ۲۵ آبان شرکت چینی Meizu قصد دارد گوشی جدید خود را با نام Meizu MX4 Pro معرفی کند. این گوشی که نسل قبلی آن به تازگی عنوان سریع ترین گوشی اندرویدی را از برنامه بنچمارک AnTuTu دریافت کرده بود، شامل بروزرسانی های مختلفی شده است.

البته در هفته های گذشته عکس های زیادی از این گوشی در اینترنت منتشر شد اما شکل و ظاهر هر کدام فرق داشت و معلوم نبود کدامشان واقعی هستند و کدامشان تقلبی! اما عکس های جدیدی که لو رفته گویی عکس های واقعی از این گوشی هستند اما باز هم نمی توان به قطعیت آن ها را تایید کرد.

 

image

 

MX4 Pro همراه با یک صفحه نمایش ۵.۴ و یا ۵.۵ اینچی عرضه خواهد شد و رزولوشن این صفحه نمایش نیز QHD خواهد بود.سه گیگابایت رم و یک دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی ساخت سونی که توانایی فیلم برداری 4K را هم دارد باید به لیست مشخصات این گوشی اضافه کرد. همچنین علاوه بر این ها در این گوشی نیز مانند آیفون و برخی گوشی های سامسونگ، درون دکمه Home که زیر صفحه نمایش قرار گرفته، یک سنسور اثر انگشت هم وجود دارد.

قلب تپنده این دستگاه نیز احتمالا یکی از پردازنده های Exynos سامسونگ خواهد بود و سیستم عامل این گوشی نیز بر مبنای اندروید ۴.۴.۴ کیت کت خواهد بود. شما درباره این گوشی چینی چه فکر می کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۵
meizu-xiaomi-iuni-oneplus-oppo-vivo اینا دنیای موبایلا مال خودشون می کنند. این گوشی قیمت مناسبی داره. زیره یک و نیم قابل قیاس با هیچ مارکی نیست. این محصولا واسه بازار چین تولید میشن. بازار که پر شد صادر میشن من خودم xiaomi mi4 دارم. از چین خریدم. به قول معروف خداااااس، آیفون در مقابلش "صفره". mi4 بسیار لوکسِ. از ده بهش ده میدم. nfc نداره، ولی آیا به کارم میاد؟! مموری نمیخوره، ولی آیا 64 گیگ حافظه بس نیست؟ و خیلی مزیت های دیگه که این گوشی داره. حالا میخوام mx4 pro بخرم. این گوشی هم یه معجزه ست. قبول کنید چینیا واسه خودشون جنس بد تولید نمیکنن. هر چی باشه بهتر از پلاستیکیای سامسونگه که همش سوده تو جیبه تاجر و فروشنده.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۴
شاید چینی باشه اما نباید گفتش بده آشغاله.. خب اجناس چینی چند دسته اند که برا ایران ما ماشالا وارد کننده ها نوع اخر و بدتر و ارزونترو میارن .. ما میگیم چینی اینجوریه .. به اینم یه نگاه کنین بد نیست http://www.gsm.ir/news/show/24290/%DB%B1%DB%B0+%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C+%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1+%D8%AD%D8%A7%D9%84+%D8%AD%D8%A7%D8%B6%D8%B1+%D8%A7%D8%B2+%D9%86%D8%B8%D8%B1+%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9+%D8%AF%D8%B1+AnTuTu

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۴
این اتفاق ها و کارهای این چینی ها نشون میده که این آی او اس فقط یه دونست مطابقش نمیاد و نخواهد اومد.سخت افزار رو ببین تورو خدا خجالت داره باز هم از آیفون کم بیاره...

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۴
بهترین گوشی در هر پنچمارکی بدون شک اپله

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۴
خدایی سخت افزارش حرف نداره... خیلی خوب داره....ستودنیه