خانهاخبار
عکس لو رفته از فبلت ساخت مایکروسافت

عکس لو رفته از فبلت ساخت مایکروسافت

جی اس ام: مایکروسافت همچنان بر سر خط خبر های تکنولوژی تکیه زده و این بار عکس اولین فبلت سری لومیا با برند مایکروسافت لو رفته است. در عکس لو رفته از این گوشی، لومیا 535 هم حضور دارد و در کنار لومیا 1520، گوشی جدید مایکروسافت دیده می شود.
۱۳۹۳/۸/۱۹

جی اس ام: مایکروسافت همچنان بر سر خط خبر های تکنولوژی تکیه زده و این بار عکس اولین فبلت سری لومیا با برند مایکروسافت لو رفته است. در عکس لو رفته از این گوشی، لومیا 535 هم حضور دارد و در کنار لومیا 1520، گوشی جدید مایکروسافت دیده می شود. این گوشی که احتمالا سایز صفحه نمایش آن 6 اینچی خواهد بود، از نظر طول کمی کوتاه تر از لومیا 1520 و از نظر عرض هم کمی کوچک تر از لومیا 1520 است.

 

image

 

این گوشی احتمالا لومیا 1330 نام خواهد داشت و در رده فبلت های میان رده سری لومیا قرار خواهد گرفت. متسفانه مشخصات دقیق این گوشی در دسترس نیست و فقط عکس بالا از آن منتشر شده است. پیش بینی می شود لومیا 1330 نیز در کنار لومیا 535 در کنفرانسی که مایکروسافت فردا برگزار خواهد کرد، معرفی شوند. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟ 

 

در همین رابطه: دعوتنامه های مایکروسافت برای معرفی لومیای جدید ارسال شد

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۰
سلام دوست عزیز ع.از اهواز این حرف غیر علمی هستش، متاسفم که کلی هم تایید کردن، نوت ۴ واقعا گوشی خیلی خوبی هست، من سال ۲۰۰۹ ایفون گرفتم، بعد چندتا گوشی پرچمدار اندروید بعد دوباره ایفون و الان لومیا ۹۳۰ دارم، ببین دوست خوبم، اگه حرفت سیستم عامله چهارتا سیستم عامل هستن که واقعا عالیه(اندروید، بلک بری، ای او اس، ویندوز فون) اما هر کدوم از اینها نقاط قوت و ضعفی دارن، اما اگه حرفتون برند گوشی هوشمند هست باز بگم سامسونگ ،اچ تی سی و اپل شرکتهای ضعیفی نیستن، درسته نوکیا سر همه هستش و دنیای موبایل رو متحول کرد. اما بقیه ضعیف نیستن. خوب تونستن پیشرفت کنن. اما شکی نیست که ویندوز فون خوب تونسته پیشرفت کنه واقعا عالیه، من که خیلی خوشم اومد، من مطمئنم که اکثرا قدرت و امکانات کامل ویندوز فون رو کشف نکردن. کاشی های زنده اش واقعا عالیه ، وقت کردید حتما در مورد کاشی های زنده و دستیار صوتی کورتانا بیشتر تحقیق کنید.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۰
بهترین گوشیا وین فونی میشند...بدون شک.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۰
بعضیا جوری از این شرکت و اون شرکت دفاع میکنن و موضع میگیرن انگار بزرگ ترین سهامدارشونن. ول کنید بابا. حالا فرقی نداره مهم اینه گوشی چه امکاناتی داره. من خودم الان s5 دارم و میخوام نوت 4 بخرم و با اینکه سامسونگ رو قبول دارم میگم که اپل در راس هست و درش شکی نیست. با اینکه طراحی نسل ششم آیفون عامه پسند نبود و سلیقه ای هست ولی بازم آیفون، آیپد مک بوک ثابت شده هستند و امتحانشون رو پس دادن. این بقیه شرکت هان که باید تلاش کنن تا به اپل برسن.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۰
یه جوری میگه سامی پلاستیکی انگار بدنه ی این از ریز الیاف پلی کربنیک درست شده :) خوب همینم پلاستیکه :|

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۰
سلام ع. از اهواز دوست عزیز، اگه بخوای تاریخ رو در نظر بگیری اولین شرکتی که سیستم عامل هوشمند و لمسی برای موبایل تولید کرد شرکت مایکروسافت بوده بنام ویندوز موبایل در سال۲۰۰۰ /۱۹ اپریل- اندروید سال ۲۰۰۳ نوشته شد، ای او اس سال ۲۰۰۵، یکم تو ویکیپدیا تحقیق کنید ، اولین شرکتی که گوشی هوشمند تولید کرد نوکیا بوده، اولین شرکتی که نقشه و سیستم چی پی اس بر روی گوشی راه انداخت شرکت نوکیا بوده، نوکیا یک شرکت دارای ابداعات و اختراعاتی هست که دنیای موبایل رو تغییر داد. همون اختراعات سبب شد که اپل به این روزها برسه، از تجربه های نوکیا به این درجات رسیدن، اما منظورم این نیست که اپل شرکت ضعیفی هست یا دارای ثبت اختراعات نیست، شکی نیست که شرکت قدرتمندی است و دارای اختراعات خوبی هست. اما موبایل فقط نوکیا