خانهاخبار
آیفون نسل بعدی صفحه نمایش 3 بعدی خواهد داشت

آیفون نسل بعدی صفحه نمایش 3 بعدی خواهد داشت

جی اس ام: اگر چه اپل به تازگی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را معرفی کرده است و در برخی مارکت ها توانایی پاسخگویی به درخواست های خریداران را ندارد، اما گزارش هایی از نسل بعدی آیفون به گوش می رسد، بر اساس گزارش ها اپل در آیفون نسل بعدی از تکنولوژی جدیدی در صفحه نمایش استفاده خواهد کرد و شیشه های با نمایش سه بعدی را وارد آیفون خواهد کرد، این گزارش توسط یک خبرگزاری چینی به نام Economic Daily News منتشر شده است.
۱۳۹۳/۸/۱۵

جی اس ام: اگر چه اپل به تازگی آیفون 6 و 6 پلاس را معرفی کرده و در برخی مارکت ها توانایی پاسخگویی به درخواست های خریداران را ندارد، اما گزارش هایی از نسل بعدی آیفون به گوش می رسد، بر اساس گزارش ها اپل در آیفون نسل بعدی از تکنولوژی جدیدی در صفحه نمایش استفاده خواهد کرد و شیشه های با نمایش سه بعدی بدون نیاز به عینک را وارد آیفون می گند، این گزارش توسط یک خبرگزاری چینی به نام Economic Daily News منتشر شده است.

 

اگر چه اپل اولین کمپانی ای نخواهد بود که از تکنولوژی صفحه نمایش های سه بعدی در گوشی های موبایل خود استفاده کرده اما هر گوشی ای که پیش از این، مجهز به صفحه نمایش سه بعدی بوده نتوانسته فراگیر شود (درست مانند آنچه برای تاچ آی دی آیفون رخ داد).

 

image

 

گفته می شود که اپل به سختی مشغول کار بر روی اکوسیستم سخت افزاری و نرم افزاری تولید صفحه نمایش های سه بعدی است و این خبرگزاری اعلام کرده تکنولوژی ای که در صفحه نمایش آیفون 6 به کار رفته برای تولید صفحه نمایش 3D مناسب نیست و اپل باید تکنولوژی های جدیدی را به کار گیرد.

 

مهم نیست که این خبر تا چه حد صحت داشته باشد، زیرا اپل به تازگی پتنتی را منتشر کرد که با تکنولوژی ای که در این پننت توضیح داده شده عکس های سه بعدی ای توسط صفحه نمایش تولید خواهد شد که که کاربر با چشم غیرمسلح و بدون نیاز به عینک می تواند این عکس های سه بعدی را مشاهده کند.

 

منبع: bgr

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۳/۸/۱۸
دروغ نگو چیه دیگه مگه مهد کودکه. شما بفرما تو همین سایت اول سخت افزار گوشی هارو نیگا کن بهد نظر بده. سونی و مابکروسافت بهترین سخت افزار رو دارن بعدشم خم شدن اپل حقیقت داشته. خود اپل ازمایش کرده و درست بوده. با هفتاد پوند فشار خم می شده و یکی از شل ترین گوشی های تاریخ محسوب میشه سامسونگ تو ازمایش و با بدنه پلاستیکی اول شد اونم با تحمل صدو بیست پوند وزن. من طرفداری سامسونگ رو نمی کنم بلکه از تمام شرکت های چینی ایرانی و کره ای متنفرم. کره فقط برای این که جلو ژاپن کم نیاره گهگاهی یه حرکنی می زنه. منم به خاطر همین میگم ابرو ریزیه. حالا هم که دیدین اپل ویروس گیر هم شد ول مایکروسافت نه. تمام گوشی های اندرویدی منبع ویروس های کل دنیا هستن. من گوشی سیمبینی که داشتم رو هر چند وقتی ویروس کشی می کردم هیچ وقت یک ویروس هم نداشت. این ایراداییه که اپل داره و تعداد کی از شرکت ها ندارن. حیف دستم خسته شد وگرنه دوتا پاراگراف همین قدری حرف داشتم که نگفتم

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۷
آخه مگه ميشه که بدون چشم غیر مسلح با عینک فیلم سه بعدی روی گوشی دید حالا بیاید بگید سامسونگ الکی یک فناوری رو معرفی میکنه این که خیلی ضایع تره

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۷
اینا فایده ی نداره ال جی و اچ تی سی سه سال پیش آورد اپل وقتی استیو جابز مرد اونم مرد

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۷
دوست خوبم اگر كمي به عقب برگردي متوجه ميشي اول ios فلت و تخت شد حالا اندروييد هم اين كار رو كرده .اپل كارخودش روخوب بلده.موفق باشي

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۷
دوست عزيز سيستم عامل اندرويد جاسوسى ترين سيستم عامل دنيا است. يك كم اطلاعات ببر بالا بعد بيا حرف بزن. بعد اينجا اصلاً بحث اپل خوبه يا سامسونگ خوبه نبود اين مشخص ميشه كه شما توانايى خريد ايفون ندارى و شما برو باهمون اسباب بازى پلاستيك، خوش باش.