خانهاخبار
مشخصات احتمالی Sony Xperia Z4

مشخصات احتمالی Sony Xperia Z4

جی اس ام: با اینکه سونی به تازگی نسل سوم از پرچمداران سری زد را معرفی کرده است، اما شایعاتی درباره نسل بعدی این سری از تلفن های هوشمند سونی به گوش می رسد.
۱۳۹۳/۷/۲۶

جی اس ام: با اینکه سونی به تازگی نسل سوم از پرچمداران سری زد را  معرفی کرده است، اما شایعاتی درباره نسل بعدی این سری از تلفن های هوشمند سونی به گوش می رسد. 

 

image

 

اوایل این ماه نتایج بنچمارک یک گوشی سونی با نام Xperia Z3X منتشر شد. اما طبق شایعات جدید این گوشی وجود خارجی ندارد و حتمالا Xperia Z3X یک نمونه آزمایشی بوده است. البته بسیاری از مشخصات فنی Z3X هم مانند مشخصات Z4 بود.

بر اساس شنیده های جدید، اکسپریا Z4 یک تلفن با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و با رزولوشن QHD است. این تلفن ۵.۵ اینچی در بخش دوربین اصلی احتمالا از سنسور خمیده سونی که اخیرا معرفی کرد بهره خواهد برد و رزولوشن آن هم احتمالا همان ۲۰.۷ مگاپیکسل خواهد بود.

قلب تپنده این دستگاه پردازنده ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای  Snapdragon 810 است که کلاک CPU این پردازنده  ۲.۸ گیگاهرتز است. حافظه رم این گوشی قدرت مند هم معادل ۴ گیگابایت خواهد بود. حافظه داخلی دستگاه نیز در مدل پایه ۳۲ گیگ خواهد بود که این مورد دو برابر Xperia Z3 با حافظه ۱۶ گیگابایتی است.

این دستگاه همچنین به جدید ترین چیپست های مخابراتی مجهز شده و می تواند از اینترنت LTE تا سرعت ۳۰۰ مگابیت پشتیبانی کند. بلوتوث دستگاه هم نسخه ۴.۱ است که بهینه از تر از نسخه های قبلی آن است. درون دستگاه همچنین یک آمپلی فایر وجود دارد که صدایی بسیار با کیفیت  را به کاربر ارائه خواهد داد. طراحی دستگاه هم مشابه نسل قبلی خواهد بود و تغییر زیادی در آن نخواهیم دید.

شرکت ژاپنی سونی در هنگام معرفی Xperia Z3 به این نکته اشاره کرد که روند معرفی دو پرچمدار با ارائه Z4 به پایان خواهد رسید. حتما می دانید که سونی در سال ۲۰۱۴ و به فاصله زمانی ۶ ماه دو پرچمدار Xperia Z2 و Xperia Z3 را معرفی کرد. اگرچه تلفن Xperia Z4 هم ۶ ماه دیگر و احتمالا در کنفرانس موبایل بارسلون معرفی خواهد شد اما پرچمدار بعدی در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود. شما درباره این تلفن قدرتمند چه فکر می‌کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (72 نظر)

MAHDI

۱۳۹۴/۱۲/۸
سلام لطفا به من بگین هسته این گوشی چنده

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱
من z3دارم عالیه دیگه فقط سونی میخرم در کل سه تا گوشی تو بازار خوبه اچ تی سی سونی مایکروسافت (نوکیا)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۴
سلام... بنده یکی از کسانی بودم که هیچ گوشی بجز گوشی سامسونگ دستم نمی گرفتم و عاشق سامسونگ بودم تا وقتی که z3 به بازار اومد، به پیشنهاد برادرم z3 رو خریدم و الان هم ازش راضیم و الان دیگه دست به گوشی سامسونگ نمیزنم فکر نکنم گوشی بتونه جلوی خانواده z بایسته مخصوصا موقعی که z4 هم بیاد

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۹
با سلام درباره انتظار بعضی دوستان درباره تجدید ترحی سونی باید گفت طراحی سری Z یک مزیت برایش هست و این خیلی ریسک بزرگی هست که بخواهند طراحی رو عوض کنند درباره سیست های سونی هم به قول اون دوستمون سونی چند سال هست از اریکسون جدا شده و باید رویه نمونه اولیه پرچمدار خود کار که(Xperia Z) برایه همین ای سیاست(هر شش ماه پرچمدار) رو در پیش گرفته که کاملا سیاست درست و عاقلانه ای برایه این وضعیت سونی هست و هدف از این سیاست جلب و برسی بیشتر نظر کاربران،تنوع محصولات و تجربه بیشتر هست در این شرایط سونی نمیتونه بدونه هیچ تجربه و دونستن نظرات کاربران و باز خورد موبایل هاش در بازار یک جمع بندی کنه و یک گوشی تمام عیا طراحی کنه با سپاس از دوستان

مهمان

۱۳۹۴/۱/۷
سونی واقعا عالیه و مثله سامسونگ از طراحی ظاهری اپل تقلید نمیکنه من که z2دارم و واقعا راضی ام