خانهاخبار
آی‌پد ایر نسل جدید در 24 مهر ماه معرفی خواهد شد

آی‌پد ایر نسل جدید در 24 مهر ماه معرفی خواهد شد

جی اس ام: زمان زیادی نیست که اپل در مراسمی که برگزار کرد گوشی آیفون را معرفی کرد، اما کار اپل با دنیای فناوری تمام نشده، Re/Code گزارش داده که اپل در مراسمی که در ماه جاری برگزار خواهد کرد. اپل در این مراسم محصولات جدید خود یعنی آی‌پد جدید، مک و سیستم عامل OS X را معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۳/۷/۱۲

جی اس ام: زمان زیادی نیست که اپل در مراسمی که چند هفته قبل برگزار شد، گوشی آیفون را معرفی کرد، اما کار اپل با دنیای فناوری تمام نشده، Re/Code گزارش داده که اپل در مراسمی که در ماه جاری برگزار خواهد کرد، محصولات جدید خود یعنی آی‌پد جدید، مک و سیستم عامل OS X را معرفی خواهد کرد.

 

این مراسم در Town Hall برگزار خواهد شد که تعداد افراد کمتری نسبت به مکانی که مراسم آیفون برگزار شد در آن جای می‌گیرند.

 

انتظار داریم که اپل آی‌پد ایر نسل جدید که باریک تر، سبکتر، سریعتر و مجهز به سنسور اثر انگشت است را در این مراسم معرفی کند، همچنین گفته می‌شود که در نهایت رنگ طلایی آی‌پد را هم خواهیم دید.

 

به احتمال قوی مراسم در روز 24 مهر ماه برگزار خواهد شد و ما به صورت زنده مراسم را پوشش خبری خواهیم داد. با همراه باشید تا آخرین دستاوردهای اپل را با هم ببنیم.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۴
من هم نوت 2014 داشتم و الانم آیپد دارم واقعا قابل مقایسه نیستن هر کدوم از یه لحاظ برتری دارن ولی من آیپد رو میپسندم

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۴
سلام من میخوام اینو بگیرم دو دلم لطفا تا جایی که می تونید کمک کنید باتشکر

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۴
تو 5 میشد هنر وطراحی جابز رو دید هنرمند

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۳
والا تا جایی که یاد دارم مرهوم استیو بعد ایفون 4 مرد نتیجه میگیریم تو هم از همون دوستان سامسونگی هستی که از سر حسودی فیلم دروغ تا شدن ایفون 6 میسازن

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۳
داداش سامسونگ قبلا یه بمب اتم به اسم s4معرفی کرده دو سه تا هم کشته تو امریکا داده دل این برادران ناکازاکی و هیروشیما رو هم خنک کرده