خانهاخبار
این ماه منتظر آیپدهای جدید باشید

این ماه منتظر آیپدهای جدید باشید

– جی اس ام: هنوز یک ماه از معرفی و عرضه آیفون های جدید به بازار نگذشته که خبرها حاکی از آن است آیپدهای جدید نیز در راه اند. به گزارش Bloomberg در ماه جاری یعنی اکتبر اپل در مراسمی از آیپدهای جدید رونمایی خواهد کرد و با فاصله کمی از معرفی، آن ها را وارد بازار می کند.
۱۳۹۳/۷/۹
– جی اس ام: هنوز یک ماه از معرفی و عرضه آیفون های جدید به بازار نگذشته که خبرها حاکی از آن است آیپدهای جدید نیز در راه اند. به گزارش Bloomberg در ماه جاری یعنی اکتبر اپل در مراسمی از آیپدهای جدید رونمایی خواهد کرد و با فاصله کمی از معرفی، آن ها را وارد بازار می کند. در این گزارش به یک رنگ جدید برای آیپد ایر اشاره شده که همان رنگ طلایی استفاده شده در آیفون ۶ و ۶ پلاس است. اما در مورد آیپد مینی طلایی صحبتی نشده است.
 
image
 
پیش از این مشخص شده بود که آیپدهای جدید به سنسور تاچ آی دی نیز مجهز خواهند بود و حالا آیپد طلایی جدیدترین خبر در مورد آنهاست. همچنین صفحه نمایش ۱۲ اینچی نیز یکی دیگر از شایعاتی است که درخصوص آیپد به گوش می رسد و با توجه به بزرگ شدن سایز آیفون پس از سال ها، حالا بزرگ شدن سایز آیپد نیز دور از انتظار نیست. 
بر اساس همین اخبار، سامسونگ تولید کننده اصلی صفحه نمایش آیپدهای جدید بخصوص آیپد ۱۲ اینچی خواهد بود و اپل قصد دارد همچنان رقیب کره ای خود را به عنوان یکی از شرکای تجاری اش در کنار خود داشته باشد.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۰
اگه رشته IT بخونین، میبینین که این طرز فکر اشتباهه، شرکتی که سی پی یو های arm اپل رو طراحی میکنه، مال خود اپله ولی اجرا واسه شرکتهای دیگست، وگرنه چرا سامسونگ از صفحه های با رزولوشن بالای اپل استفاده نمیکنه وقتی خودش میزنه؟ روابط شرکتها تو کشورهای دیگه خیلی با ایران فرق داره...

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۰
ینی جا نداشته

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۰
من آيپد ميني 2 دارم خيلي راضيم فكر نكنم تب اس شما رو از ارتفاع ٢ متري بيندازن چيزي ازش بمونه ولي آيپد من دو بار روي سنگ خورده اما جز يك خراش كوچك كنار دكمه پاور هيچ آسيبي نديده كيفيت فقط اپل

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۰
وقتی ما از سرسخت ترین رقیبامون برای تولید محصول استفاده میکنیم واقع بینانه از این بیشتر میشه؟مشکل از مخالفان اپل هستش.الان ببین سامسونگیا میریزن تو صفحه اپل هر چی میخوان میگن این یعنی اینکه جلوی اپل کم اوردن.ولی ما کار به کارشون نداریم. آیپدهای اپل همانند گوشیهاش بی همتا هستند این واقع بینانه ست.اپل وقتی ایپدش جزو بهتریناس چرا گوشیهاش نباشن؟

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۰
عزيز من اين نوع صفحه نمايش رو اپل طراحي ميكنه و ثبت اخطراعشم ماله خودشه