خانهاخبار
iOS 8.0.2 منتشر شد: اکنون آیفون ۶ قابل استفاده است

iOS 8.0.2 منتشر شد: اکنون آیفون ۶ قابل استفاده است

جی اس ام: روز گذشته در خبرها داشتیم که اپل بروزرسانی جدیدی برای iOS 8 بمنطور رفع مشکلات این سیستم عامل منتشر کرد اما از قضا همین بروزرسانی جدید باعث بوجود آمدن اشکالاتی دیگر در آیفون ۶ و ۶ پلاس شد. این مشکلات شامل قطع شبکه موبایلی و از کار افتادن Touch ID بود.
۱۳۹۳/۷/۴

جی اس ام: روز گذشته در خبرها داشتیم که اپل بروزرسانی جدیدی برای iOS 8 به منطور رفع مشکلات این سیستم عامل منتشر کرد اما از قضا همین بروزرسانی جدید باعث بوجود آمدن اشکالاتی دیگر در آیفون ۶ و ۶ پلاس شد. این مشکلات شامل قطع شبکه موبایلی و از کار افتادن Touch ID بود. این خبر به سرعت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد و اپل را مجبور کرد بعد از یک ساعت iOS 8.0.1 را از دسترس خارج کند. سپس ساعاتی بعد با انتشار بیانیه ای از کابران آیفون های جدید عذر خواهی کردند و قول انتشار یک بروزرسانی دیگر برای رفع تمامی این مشکلات دادند. بروزرسانی جدید با نام iOS 8.0.2 صبح امروز برای تمامی دستگاه هایی که بر روی آنها iOS 8 نصب شده است، منتشر شد.

 

image

 

iOS 8.0.2 نسبت به iOS 8.0.1 تنها یک تغییر داشته و آن حل شدن مشکلات بوجود آمده برای دستگاه های جدید است و در بقیه موارد تغییرات ذکر شده نسبت به iOS 8 است.

 

تغییرات iOS 8  نسبت به iOS 8.0.2:

  • رفع مشکلاتی که توسط iOS 8.0.1 برای آیفون ۶ و ۶ پلاس به وجود آمده بود
  • بهبودهایی در Healthkit اکنون اپلیکیشن های سلامتی می توانند با برنامه Health هماهنگ شوند
  • بهبود در بخش کیبوردهای جانبی
  • حل مشکل دسترسی نداشتن برخی برنامه ها به گالری عکس
  • بهبود ویژگی Reachability برای آیفون 6 و آیفون 6 پلاس
  • حل مشکل استفاده خودبخودی سیستم عامل از اینترنت سیم کارت هنگام دریافت SMS
  • بهبود هایی در سرویس Family Sharing
  • حل مشکل بازیابی نشدن زنگ تلفن همراه از نسخه پشتیبان iCloud در برخی دستگاه ها
  • حل مشکل آپلود عکس و ویدئو از Safari

هنوز مشخص نیست دقیقا چه چیزی باعث خرابی های ایجاد شده توسط iOS 8.0.1 بوده است. طبق گزارشات افرادی که آیفون خود را از طریق iTunes به iOS 8.0.1 بروز کرده بودند مشکلی با این نسخه نداشتند و در نقطه مقابل کسانی که این بروزرسانی را به صورت OTA نصب کردند دچار مشکل شدند. شما درباره اتفاقات اخیر چه فکر می‌کنید؟ 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (55 نظر)

Masoud

۱۳۹۵/۶/۶
مه إز ايفون فور استفاد مي كنم وiso موبايلم 7,0 است نمي توانم ويبر دانلود كنم

مهمان

۱۳۹۳/۷/۸
سلام. دوستان من ios 8 بر روي دستگاه نصب بود و به ios 8.02 اپديت كردم و با مشكلات ios 8.01 روبرو شدم اگر كسي اطلاعاتي داره لطفا كمك كنه. ممنون

مهمان

۱۳۹۳/۷/۸
کسی جواب مارو نمیده؟

مهمان

۱۳۹۳/۷/۶
برند اول چیه؟ پس دیگه تو مقایسه نکن وقتی افراد عاقل اسمارتفونی رو مقایسه میکنن و میگن ایفون فلان بهترین گوشی فلان سال یه چیزی میدونن که میگن اپل اول در ضمن تخصص تو موبایل نیست که میای برامون مقایسش میکنی

مهمان

۱۳۹۳/۷/۶
سلام من 5sدارم آخرين ورژن نصب كردم ولي سرعتش خيلي كم شده بخصوص در قسمت تماسها