خانهاخبار
اپل در حال کار بر روی محصولی است که هنوز هیچ کس از آن خبر ندارد!

اپل در حال کار بر روی محصولی است که هنوز هیچ کس از آن خبر ندارد!

جی اس ام: تیم کوک مدیر عامل اپل چند رو پس از معرفی آیفون‌های جدید و اپل واچ یک مصاحبه تلویزیونی با Charlie Rose انجام داد که در آن از آیفون‌های جدید، اپل واچ و برنامه‌های آینده اپل صحبت شد. در بخشی از این مصاحبه تیم کوک به کار بر روی تولید محصولی اشاره کرد که هنوز هیچ کس از آن خبر ندارد!.
۱۳۹۳/۶/۲۳

جی اس ام: تیم کوک مدیر عامل اپل چند رو پس از معرفی آیفون‌های جدید و اپل واچ یک مصاحبه تلویزیونی با Charlie Rose انجام داد که در آن از آیفون‌های جدید، اپل واچ و برنامه‌های آینده اپل صحبت شد. در بخشی از این مصاحبه تیم کوک به کار بر روی تولید محصولی اشاره کرد که هنوز هیچ کس از آن خبر ندارد!. تیم کوک گفت هنوز هیچ شایعه و اطلاعاتی از محصولی که بر روی کار بر آن هستیم فاش نشده و هیچ کس از آن خبر ندارد. در بخش دیگری از این مصاحبه تیم کوک از وضعیت تلویزیون‌های فابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت اپل علاقه دارد در این صنعت تغییراتی ایجاد کند.
 

image


با توجه به اینکه مدت‌هاست شایعه تولید یک تلویزیون از سوی اپل به گوش می‌رسید و حتی طرح‌های مفهومی از تلویزیون اپل در اینترنت پخش شده بود، می‌توان حدس زد تصمیم اپل برای تولید یک تلویزیون جدی است. از طرفی اپل چند سال است که Apple TV را به روز نکرده و این دستگاه تغییرات اساسی به خود ندیده است. شاید بتوان گفت دلیل این امر این است که اپل قصد دارد Apple TV را با تلویزیون احتمالی خود ادغام کند و دیگر شاهد مدل جدیدی از آن نخواهیم بود.
همچنین با حضور قدرتمند رقبای اپل در صنعت تولید تلویزیون دور از انتظار نیست که اپل هم به دنبال سهم خود از این بازار باشد. در کنار این، فروشگاه آیتونز هم یک برگ برنده برای اپل در صورت تولید تلویزیون محسوب می‌شود. هم اکنون بسیاری از کمپانی‌های فیلم سازی دنیا اقدام به انتظار فیلم‌ها و سریال‌های خود در آیتونز می‌کنند و اتصال این فروشگاه غنی به یک تلویزیون خانگی می‌تواند دلیل دیگر برای برتری آن نسبت به دیگر تلویزیون‌ها باشد.

به نظر شما اپل می‌تواند با تولید تلویزیون، نام‌های بزرگ این صعنت را همچون سامسونگ، سونی و ال جی به چالش بکشد ؟ 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
بابا اپل اگه دوباره برگرده عهد بوق و ارابه درست کنه!مردم میرن میخرن،چون یک سیب گاز زده روش چسبونده!!!از بس مردم به چشم تو چشمی علاقه دارن و به چیزی که میخرن توجه ندران.همان طور که در مورد گوشی های اپل این طوره که مردم برای پز دادن میخرن و غریب 99% شو از گوشی سرشون نمیشه!!! آغاجون این اپله!!همون برندی که ماها رو تحریم کرد!!

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
90 درصد تلویزیون دنیا سونی ،الجی،وسامسونگن،که تازه این شرکت ها بعد از سال ها تجربه کیفیت تلویزیوناشون عالی ،امرا اپل تو صعنت تلویزیون بتونه موفق بشه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
احسنت .. جواب دندون شکنی بود

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
آره همون طور که گوشی هایش از جی ال ایکس بد تره تلویزیونش هم از صنام بدتر ه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۴
خودتونو کشتین گفتین آیفون فبلت و iwatch که بیاد انقلاب ایجاد میکنه و این حرفا دیدین که هیچی نشد...آیفون6 حداقل فقط طراحیش تو ذوق میزنه ولی iwatch که کلا فاجعه اس...حالا تا سال بعد کلی میگین تلویزیون اپل شرکتهای غولی مثل سونی و سامسونگ رو شکست میده بعد که معرفی میشه میبینین از صنام هم بدتره!!!