خانهاخبار
اپل به تولید آیپاد کلاسیک خاتمه داد

اپل به تولید آیپاد کلاسیک خاتمه داد

جی اس ام: iPod و iTunes محصولاتی بودند که باعث افزایش شهرت اپل در صنعت موسیقی شدند. بعد از اولین نسل آیپاد که در سال 2001 تولید شد، 5 نسل دیگر از این آیپادها هم ساخته شدند که بعدها نام iPod Classic برای آنها انتخاب شد. در سال 2007 اپل نسل ششم iPod Classic های خود را معرفی کرد اما شب گذشته خبر از توقف ساخت آن‌ها را داد.
۱۳۹۳/۶/۱۹

جی اس ام: iPod و iTunes محصولاتی بودند که باعث افزایش شهرت اپل در صنعت موسیقی شدند. بعد از اولین نسل آیپاد که در سال 2001 تولید شد، 5 نسل دیگر از این آیپادها هم ساخته شدند که بعدها نام iPod Classic برای آنها انتخاب شد. در سال 2007 اپل نسل ششم iPod Classic های خود را معرفی کرد اما شب گذشته خبر از توقف ساخت آن‌ها را داد. در نسل ششم، اپل طراحی دستگاه محبوب خود را دستخوش تغییراتی کرد که شامل تغییر پنل جلویی از پلاستیک به آلومینیوم و همچنین تغییر پنل پشتی به استیل براق بود. ویژگی حائز اهمیت iPod Classic ظرفیت حافظه داخلی آنها بود. ششمین نسل این دستگاه در سه مدل با حافظه های 80، 120 و 160 گیگابایتی عرضه شد که به واسطه آن می‌توان تعداد بسیار زیادی موسیقی و ویدئو بر روی iPod Classic ذخیره کرد. بعد از مراسم فروشگاه اینترنتی اپل دوباره بازگشایی شد اما اینبار در بخش آیپادها دیگر خبری از آیپاد کلاسیک نیست و تنها آیپادهای شافل، نانو و آیپاد تاچ با حداکثر ظرفیت 64 گیگابایت وجود دارد. اپل پس از 7 سال، در شب مراسم معرفی آیفون 6، تولید ششمین نسل از آیپاد های کلاسیک خود را متوقف کرد.
 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۱
حیف ش خیلی کارایی داره هنوزم

مهمان

۱۳۹۳/۶/۲۰
faqat ipod nano jadid

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۹
استیو کجایی که ببینی سیبتو خوردن...

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۹
واقعا حیف... نسلی که به اسم آیپاد MOVIE وارد بازار شد رو دارم هنوز... همه اعتقاد دارن حتی جدید ترین آیپاد ها هم صدای کلاسیک و MOVIE رو ندارن... یادمه اون سال با کلی فشار 240 هزار تومن خریدمش.... زنده باد آیپاد...