خانهاخبار
چند درصد از کاربران اندرویدی ممکن است آیفون 6 را خریداری کنند؟

چند درصد از کاربران اندرویدی ممکن است آیفون 6 را خریداری کنند؟

: کسانی که با سیستم عامل iOS و اندروید کار کرده باشند معمولا به سختی حاضر می شوند که به سیستم عامل مقابل مهاجرت کنند و بنابراین عموما در همان سیستم عامل تا انتها حرکت می کنند. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید چند درصد از کاربران اندرویدی ممکن است بعد از عرضه آیفون 6 به خرید این گوشی اقدام کنند.
۱۳۹۳/۶/۱۶

: معمولا کسانی که با سیستم عامل iOS و اندروید کار کرده باشند به سختی حاضر می شوند که به سیستم عامل مقابل مهاجرت کنند و بنابراین عموما در همان سیستم عامل تا انتها حرکت می کنند. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید چند درصد از کاربران اندرویدی ممکن است بعد از عرضه آیفون 6 به خرید این گوشی اقدام کنند. 

 

image

 

بر طبق نظرسنجی و آماری که توسط Cnet منتشر شده است تنها 5 درصد از کاربران اندروید این را اعلام کرده اند که بعد از عرضه آیفون 6 آن را خریداری و به سیستم عامل iOS مهاجرت می کنند. 12.4 درصد نیز در این نظرسنجی گفته اند که شاید این اتفاق بیفتد و منتظر کنفرانس اپل هستند. بنابراین در مجموع 17.4 درصد از کاربران اندرویدی این جامعه آماری این احتمال را داده اند که آیفون 6 را خریداری کنند. نکته جالب این است که هیچ کدام از افراد این نظرسنجی آیفون 6 را ندیده اند و بنابراین این احتمال وجود دارد که بعد از معرفی رسمی آیفون 6 این آمار بیشتر یا کمتر شود. اما در این بین نظرات کاربران آیفون نیز جالب بوده است. 36 درصد از دارندگان آیفون 5 اعلام کرده اند که قصد آپگرید گوشی خود را خواهند داشت. در این بین 18 درصد از کاربران آیفون 5s و 15 درصد از کاربران آیفون 5c اعلام کرده اند که قصد خرید آیفون 6 را خواهند داشت. 

حال باید دید بعد از عرضه آیفون 6 آیا این محصول نیز به مانند آیفون های قبل رکوردشکنی می کند یا خیر، شما نیز می توانید با اعلام سیستم عامل و یا گوشی خود اعلام کنید که آیا قصد خرید آیفون 6 را دارید یا خیر؟ 

 

صفحه ویژه وبلاگ نویسی زنده مراسم معرفی آیفون 6

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (213 نظر)

steve

۱۳۹۴/۵/۱۹
We are not an employee or director of the company that we like to take all of these things we should be thinking about the effectiveness of the goods Braykhvd

moderate

۱۳۹۴/۵/۱۹
چی میخریم؟

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۹
منم درباره ایران صحبت کردم. فعلا که اینجوریه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۸
حالا ازشما کسایی که آیفون دارن و میخوان به غیر آیفون مهاجرت کنن (مثبت) بزنن و اگه میخوان رو آیفون بمونن (منفی) بزنن .

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۸
منم ده نفر میشناسم اول برای پزش خریدن ام الان مفهمن گوشی واقعی ینی چی