خانهاخبار
موتو ۳۶۰ گرانتر از G Watch و Gear Live خواهد بود

موتو ۳۶۰ گرانتر از G Watch و Gear Live خواهد بود

جی اس ام: از دید بسیاری از طرفداران اندروید ساعت هوشمند موتورولا یعنی موتو ۳۶۰ زیباترین ساعت هوشمندی است که تاکنون معرفی شده است. پس از معرفی آن در همایش گوگل I/O اخباری مبنی بر زمان عرضه و قیمت آن منتشر شده بود. اما امروز بطور اتفاقی لینکی از فروش این ساعت در فروشگاه‌های زنجیره Best Buy منتشر شد که نشان می‌داد این ساعت به زودی با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش خواهد رسید.
۱۳۹۳/۵/۲۷
جی اس ام: از دید بسیاری از طرفداران اندروید ساعت هوشمند موتورولا یعنی موتو ۳۶۰ زیباترین ساعت هوشمندی است که تاکنون معرفی شده است. پس از معرفی آن در همایش گوگل I/O اخباری مبنی بر زمان عرضه و قیمت آن منتشر شده بود. اما امروز بطور اتفاقی لینکی از فروش این ساعت در فروشگاه‌های زنجیره Best Buy منتشر شد که نشان می‌داد این ساعت به زودی با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش خواهد رسید. البته لینک پس از لحظاتی از سایت فروشگاه حذف شد اما همین مدت کافی بود تا عکس و اخبار این فروش در اینترنت پخش شود.
 
image
 
موتو ۳۶۰ با ظاهر زیبایی که دارد قطعا می‌تواند انتخاب اول کسانی باشد که در پی تهیه یک ساعت هوشمند هستند اما با توجه به قیمت آن جز انتخاب‌های ارزان قیمت محسوب نمی‌شود. ساعت هوشمند موتورولا دقیقا ۲۰ دلار از G Watch ال جی و ۵۰ دلار از Gear Live سامسونگ گرانتر است. این ساعت با صفحه نمایش 320x290 پیکسلی با پوشش گوریلا گلس علاوه بر زیبایی یک ساعت هوشمند بادوام است که می‌تواند کاملا خریدار را از خرید آن راضی نگه دارد. 
موتو ۳۶۰ با سیستم عامل Android Wear در ۴ سپتامبر برای عموم عرضه خواهد شد و طرفداران اندروید و این ساعت فقط اندک زمانی انتظار برای رسیدن به گجت مورد علاقه خود در پیش دارند.
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)