خانهاخبار
تبلت جدید Nook با همکاری سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد

تبلت جدید Nook با همکاری سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد

جی اس ام: درست در زمانی که برای معرفی محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی آلفا و نوت ۴ هیجان زده هستیم، کمپانی Barnes & Noble اعلام کرد در تاریخ ۲۰ آگوست در نیویورک یک کنفرانس مشترک با سامسونگ برای معرفی اولین تبلت مشترک‌شان برگزار خواهند کرد.
۱۳۹۳/۵/۲۰

جی اس ام: درست در زمانی که برای معرفی محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی آلفا و نوت ۴ هیجان زده هستیم، کمپانی Barnes & Noble اعلام کرد در تاریخ ۲۰ آگوست در نیویورک یک کنفرانس مشترک با سامسونگ برای معرفی اولین تبلت مشترک‌شان برگزار خواهند کرد. پیش از این در ماه ژوئن شنیده بودیم که این دو کمپانی در حال کار بر روی یک محصول مشترک هستند که تحت عنوان Galaxy Tab 4 Nook معرفی خواهد شد. 
 

image


طبق اطلاعات بدست آمده این تبلت دارای صفحه نمایش ۷ اینچی خواهد بود و نرم افزرهای سفارشی شده Nook را نیز به همراه خواهد داشت. رابط کاربری آن نیز همان رابط کاربری دیگر تبلت‌های Nook خواهد بود که پیش از این دیده بودیم اما گزینه TouchWiz سامسونگ نیز در این خصوص دور از احتمال نیست.
همچنین در مورد سخت افزار و قیمت این تبلت هنوز اطلاعاتی در دست نیست؛ اینکه آیا از همان سخت افزار گلکسی تب ۴ هفت اینچی بهره خواهد برد و با همان قیمت به بازار عرضه خواهد شد یا اینکه شاهد تفاوت‌هایی بین این دو دستگاه خواهیم بود. Barnes & Noble اعلام کرده این دستگاه را از فروشگاه‌های B&M خود و همچنین وب سایت‌اش به فروش خواهد رساند.
اگرچه طرفداران سامسونگ انتظار شنیدن خبر شروع همکاری این دو شرکت را نداشتند اما این می‌تواند خبر خیلی خوبی برای آن دسته از طرفداران Nook و سامسونگ باشد تا دستگاه‌های مورد علاقه خود را در قالب یک وسیله در اختیار داشته باشند.
Barnes & Noble که از بزرگترین کتاب فروشی‌های آمریکا به شمار می‌آید قبلا نیز چند مدل از تبلت‌های Nook خود را به بازار عرضه کرده بود. تبلت‌های Nook با صفحه نمایش E-Ink رقیبی برای دیگر کتاب‌خوان‌های الکترونیکی همچون کتاب‌خوان‌های Kindle آمازون بشمار می‌روند.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)