خانهاخبار
۱۲ اپلیکیشن منتخب اندروید در ماه گذشته

۱۲ اپلیکیشن منتخب اندروید در ماه گذشته

جی اس ام: همواره یکی از لذت‌های کار با گجت‌های آی او اس و اندروید نصب و تست کردن اپلیکیشن‌های جدید است. وب سایت thenextweb تعداد ۱۲ عدد از اپلیکیشن‌های منتخب ماه جولای را منتشر کرده که در این مطلب آن‌ها را مرور می‌کنیم.
۱۳۹۳/۵/۱۲

جی اس ام:  همواره یکی از لذت‌های کار با گجت‌های آی او اس و اندروید نصب و تست کردن اپلیکیشن‌های جدید است. وب سایت thenextweb تعداد ۱۲ عدد از اپلیکیشن‌های منتخب ماه جولای را منتشر کرده که در این مطلب آن‌ها را مرور می‌کنیم. قطعا تعداد بیشتری از این تعداد را به عنوان اپلیکیشن منتخب می‌توان از میان صدها هزار اپلیکیشن موجود در گوگل پلی استور انتخاب کرد اما مطمئنا همین تعداد نیز می‌تواند به اندازه کافی هیجان را برای یک ماه آینده شما فراهم کند.

 

اپلیکیشن MyRoll
 
image

MyRoll یک گالری هوشمند برای عکس‌ها و ویدئوهای شماست که آن‌ها را براساس moments یا لحظات دسته بندی می‌کند. MyRoll با آنالیزی که انجام می‌دهند خاطرات ثبت شده‌ی شما را با بهترین آرایش کنار هم قرار می‌دهد. اولویت دسته بندی تصاویر در این گالری با تصاویری است که در آن خنده و رنگ‌های روشن وجود دارد.
 
اپلیکیشن LokLok
 
image

LokLok یک مسنجر جمع و جور و ساده است که می‌تواند نقاشی، عکس و پیغام‌های متنی را مستقیما از روی لاک اسکرین گوشی شما برای دوستان‌تان ارسال کند. LokLok مثل یک تخته سفید، سریع‌ترین راه برای به اشتراک گذاری یادداشت‌ها و عکس‌هاست و مخاطب شما بدون نیاز به دور زدن قفل گوشی خود می‌تواند محتوای به اشتراک گذاشته شده را ببیند.
 
اپلیکیشن Lettrs
 
image

سرانجام یک سال پس از آیفون حالا Lettrs به اندروید نیز راه پیدا کرده است. Lettrs بطور ساده دستگاه شما را تبدیل به یک میز تحریر می‌کند. توسط آن می‌توانید نامه‌ها و متون خود را با فونت‌های مختلف و در قالب‌های متنوع بنویسید و امضای خود را زیر آن قرار دهید. با قابلیت تبدیل صدا به متن که در Lettrs وجود دارد می‌توانید حتی بدون نیاز به تایپ کردن نامه‌های خود را بنویسید. همچنین امکان اضافه کردن تصاویر به متون نیز در آن وجود دارد و با قابلیت تگ کردن نامه‌ها امکان دسترسی سریع به آن‌ها نیز فراهم شده است.
 
اپلیکیشن Watchup
 
image

Watchup که پیش از این برای تبلت‌های اندرویدی در دسترس بود در ماه جولای برای تلفن‌های اندرویدی نیز عرضه شد. این اپلیکیشن مخزنی از کانال‌های ویدئوی است که ویدئوهای خبری را بطور روزانه منتشر می‌کنند. Watchup می‌تواند به صورت هوشمند سلیقه شما را یاد بگیرد و بطور روزانه ویدئوهای دلخواه را برای شما لیست کند.
 
اپلیکیشن Facetune
 
image

Facetune که یکی از اپلیکیشن‌های محبوب آیفون در سال گذشته بود به نظر می‌رسد موفقیت خود را اینبار در بازار اندرویدی‌ها تکرار کرده است. Facetune می‌تواند لبخند را به عکس‌های شما بیاورد، دندان‌ها را براق کند، لکه‌ها و چین و چروک صورت را نیز حذف کند. بطور ساده Facetune چهره شما را تبدیل به فرد دیگری می‌کند.
 
اپلیکیشن Cyber Dust
 
image

تا به حال شده که یک پیغام متنی اشتباه را برای شخصی بفرستید ؟ اینجاست که اپلیکیشن Cyber Dust به کمک شما می‌آید. در این اپلیکیشن پیام رسان، پیام‌ها می‌توانند فقط ۳۰ ثانیه پس از ارسال از گوشی گیرنده حذف شوند. برای تأمین امنیت بیشتر Cyber Dust پیغام‌ها را رمزنگاری می‌کند و امکان گرفتن عکس از صفحه یا اسکرین شات نیز در این اپ غیرفعال شده است. بدین ترتیب Cyber Dust یک گزینه ایده آل برای زمانیست که در پی یک مکالمه امن هستید.
 
اپلیکیشن Wiper
 
image

این اپلیکیشن نیز با تفاوت اندکی تقریبا کار مشابهی با Cyber Dust را انجام می‌دهد. در Wiper می‌توانید در یک لحظه همزمان پیغام را از گوشی فرستنده و گیرنده و سرورهای Wiper پاک کنید. همچنین Wiper امکان برقراری یک مکالمه صوتی رمزنگاری شده را نیز فراهم کرده است و نیز در صورتی که مخاطب از پیغام شما اسکرین شات تهیه کند می‌تواند به شما اطلاع دهد.
 
اپلیکیشن Jink
 
image

تا به حال پیش آمده که با کسی در خیابان قرار داشته باشید اما در پیدا کردن یکدیگر دچار زحمت شوید ؟ اپلیکیشن Jink برای حل این مشکل به بازار اندروید آمده است. پس از نصب Jink با وارد کردن شماره تلفن و دریافت کد عضویت همانند اپ‌های پیام رسان رایج در آن عضو می‌شوید. سپس می‌توانید موقعیت خود را روی نقشه به دوستان‌تان اطلاع دهید و در صورت نیاز موقعیت مکانی آنان را نیز مشاهده کنید.
 
اپلیکیشن TimeAway
 
image

اطلاع از میزان و نحوه استفاده از گجت‌های همراه توسط کودکان امروزه به یکی از نگرانی‌های والدین تبدیل شده است. هم اکنون با نصب اپلیکیشن TimeAway روی گوشی خود و فرزندتان می‌توانید کنترل کاملی روی او داشته باشید. توسط TimeAway می‌توان کاربری دستگاهی که در اختیار کودک است را به بازه‌های زمانی مختلف مانند “زمان مدرسه”، “زمان خواب” و “زمان استراحت” تقسیم بندی و ارتباطات تلفنی وی را کنترل کرد. همچنین می‌توانید موقعیت کودک خود را روی نقشه گوگل مشاهده کنید و از مدت زمانی که وی با دستگاه خود سپری کرده است آگاه شوید.
 
اپلیکیشن Digify
 
image

حتما خیلی از شما تجربه کار با سرویس دراپ باکس را دارید. Digify اپلیکیشنی است که ادعا می‌کند قابلیت‌های بیشتری نسبت به دراپ باکس دراختیار کاربر قرار می‌دهد. بدین ترتیب Digify امکان کنترل فایل را پس از به اشتراک گذاری به کاربر می‌دهد و کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد فایلی که به اشتراک گذاشته، چه مدت زمان و برای چه کسانی در دسترس باشد. پس از به سر رسیدن مدت زمان مذکور فایل بطور خودکار خود را از بین می‌برد.
 
اپلیکیشن Murtastic
 
image

Murtastic به شما امکان ساختن تصاویر زمینه متحرک را می‌دهد. با این اپلیکیشن می‌توان چندین صفحه را با توقف‌های میلی ثانیه‌ای پشت سر هم به عنوان تصویر زمینه به حرکت درآورد و بدین ترتیب یک تصویر زمینه متحرک ایجاد کرد. تصور کنید چند صفحه با کلمات و جملات مختلف ایجاد کرده‌اید و از آن‌ها یک تصویر متحرک به عنوان عکس زمینه گوشی اندرویدی خود بسازید.
 
اپلیکیشن Wunderlist
 
image

توسعه دهنده اپلیکیشن Wunderlist در پایان ماه جولای نسخه جدید آن را عرضه کرد. در طراحی نسخه جدید به نظر می‌رسد Wunderlist قصد دارد فراتر از یک اپلیکیشن to-do لیست ساده عمل کند و بسیار حرفه‌ای تر از قبل دستیار شما در کارهای روزانه باشد.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۳
اینا تو خارج بهترین ها هستند ولی توی ایران هیچ کاربردی ندارند