خانهاخبار
زمان معرفی آیفون 6 به تاخیر خواهد افتاد

زمان معرفی آیفون 6 به تاخیر خواهد افتاد

جی اس ام: طبق روالی که برای معرفی آیفون وجود دارد ما انتظار داریم که اپل در ماه سپتامبر آیفون 6 را معرفی کند، کاری که دو سال است اپل در حال انجام آن است.
۱۳۹۳/۵/۱۱

جی اس ام: طبق روالی که برای معرفی آیفون وجود دارد ما انتظار داریم که اپل در ماه سپتامبر آیفون 6 را معرفی کند، کاری که دو سال است اپل در حال انجام آن است. اما در ماه اخیر این چهارمین بار است که از منابع مختلف خبرهایی به گوشی می‌رسد که اپل آیفون 6 را در ماه سپتامبر معرفی نخواهد کرد و معرفی آن را با کمی تاخیر در ماه اکتبر انجام خواهد داد.

 

اولین شایعه از یک منبع ژاپنی به نام سرویس خبری Nikkei منتشر شد و پس از آن یک تامین کننده قطعات از کشور تایوان این خبر را اعلام کرد. هر دو منبعی که ذکر کردیم در اخبار خود اعلام کرده بودند که ساعت اپل و آیفون 6 در یک زمان و در ماه اکتبر ارائه خواهند شد.

 

اما امروز منبع خبری MacRumors اعلام کرده که آیفون 6 در ماه اکتبر در روز 14 ام معرفی خواهد شد. این زمان دقیقا مطابق با زمانی است که آیفون 4s در سال 2011 معرفی شد. این منبع ادعا کرده که خبر خود را از یک خرده فروشی به دست آورده که مدیر عامل این خرده فروشی اعلام کرده ماه اکتبر و روز 14 ام این ماه برای اپل اهمیت داشته و ماه پر سر و صدایی برای اپل خواهد بود.

 

 

image

 

یک دلیل وجود دارد که ما را به این خبر مطمئن می‌کند. بعضی از منابع خبری می‌گویند که معرفی آیفون در میانه ماه سپتامبر و ارائه آن در ماه اکتبر خواهد بود که از اپل بعید است که یک فاصله زمانی 2 هفته‌ای را بین معرفی و ارائه آیفون قرار دهد.

 

منبع: MacRumors

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۲۲
آیفون6 هر وقت که رونمایی بشه ارزش صبر کردن رو داره حالا چند روز این ور اون ور مهم نیست اما من که منتظر تثبیت قیمتش تو بازار نمیشم و تا بیاد میخرم

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۳
میشه 25 مهر

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۲
الان دقیقا به تاریخ ایران دقیقا کی میشه؟

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۲
تا اون زمان اپل ورشکست شده خخ.قبل از عید میخواست بیاد

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۱
ای کاش زودتر ارایه بشه خیلی عجله دارم خوووو