خانهاخبار
نگاهی به تغییرات ایجاد شده در iOS 8 Beta 4

نگاهی به تغییرات ایجاد شده در iOS 8 Beta 4

جی اس ام: شب گذشته نسخه Beta 4 از iOS 8 در اختیار توسعه دهندگان و افرادی که نسخه بتای آن را نصب کرده بودند قرار گرفت. iOS 8 که خرداد امسال در همایش WWDC14 معرفی شد قرار است نسخه نهایی آن همراه با آیفون ۶ در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار بگیرد.
۱۳۹۳/۴/۳۱

جی اس ام: شب گذشته نسخه Beta 4 از iOS 8 در اختیار توسعه دهندگان و افرادی که نسخه بتای آن را نصب کرده بودند قرار گرفت. iOS 8 که خرداد امسال در همایش WWDC14 معرفی شد قرار است نسخه نهایی آن همراه با آیفون ۶ در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار بگیرد. هم اکنون یک سری از تغییرات محسوسی که در نسخه Beta 4 آن ایجاد شده است را با هم مرور می‌کنیم:

 

اپلیکیشن Tips

از زمان معرفی iOS 8 تاکنون هنوز یک سری ابهامات و سوال‌هایی از امکانات کامل آن و نحوه عملکرد بخش‌های مختلف آن در ذهن کاربران وجود داشت. اپل در این نسخه تصمیم گرفت اپلیکیشن جدیدی به نام Tips را وارد iOS کند تا کاربران بتوانند اطلاعات خود را درخصوص بخش‌های مختلف iOS کامل کنند.
 

image

 

طراحی مجدد Control Center

بالاخره طراحی کنترل سنتر در iOS 8 دستخوش تغییراتی شده است. در این نسخه حاشیه آیکن‌ها حذف شده که نمای زیباتری به کنترل سنتر داده است.
 

image

 

تنظیمات Display

در این نسخه تنظیمات تصویر پس زمینه از تنظیمات نور صفحه جدا شده و تنظیم نور صفحه به قسمتی به نام Display & Brightness منتقل شده است. همچنین از اینجا می‌توان سایز فونت‌ها را تغییر داد و یا نوشته‌ها را به صورت Bold درآورد.
 

image

 

Mail Swipe Options

در این نسخه امکان جالبی قرار داده شده که پیش از این در iOS شاهد نبودیم. حالا شما می‌توانید انتخاب کنید که با سوایپ کردن یا کشیدن انگشت روی ایمیل‌ها چه عملی انجام شود. امکان این انتخاب در هر دو جهت کشیدن به سمت راست و کشیدن به سمت چپ فراهم شده است.
 

image

 

اپلیکیشن‌های پشنهادی در Lock Screen

امکان پیشنهاد اپلیکیشن‌هایی براساس موقعیت مکانی، از بین اپلیکیشن‌های نصب شده روی دستگاه یا از میان اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور نیز امکان جدیدی‌ست که در نسخه بتای چهارم اضافه شده است.
 

image

 

Dictation

در صورت استفاده از قابلیت Dictation حالا می‌توانید هنگام صحبت کردن به صورت زنده متن تایپ شده‌ی آن را در کادر مربوط مشاهده کنید. پیش از این متن صحبت‌های شما در پایان و بعد از زدن دکمه Done نمایان میشد.
 

image

 

Home Data

در قسمت Privacy در Settings حالا شاخه جدیدی اضافه شده به اسم Home Data که در آن می‌توانید دسترسی اپلیکیشن‌ها را به اطلاعات HomeKit محدود کنید.
 

image

 

Favorites & Recents

همانطور که دیده بودیم در iOS 8 امکان دسترسی به آخرین تماس‌ها و افراد مورد علاقه در تسک منیجر فراهم شده بود. حالا با اضافه شدن این قسمت شما می‌توانید انتخاب کنید که در تسک منیجر فقط افراد مورد علاقه یا فقط تماس‌های اخیر یا هیچکدام نمایش داده شود.
 

image

 

Health App

امکان مشاهده میزان مصرف کالری با تفکیک بیشتر در Health App
 

image

 

دکمه‌های جدید در AssistiveTouch
در این نسخه دکمه‌های Control Center و Notification Center به AssistiveTouch اضافه شده است.
 

image

 

آیکن‌های جدید
همچنین تغییرات جزئی دیگری نیز در قسمت‌های دیگر ایجاد شده که در عکس زیر مشخص شده است
 

image

 

اگر در حال حاضر بتای سوم از iOS 8 را روی آیفون خود نصب دارید می‌توانید از قسمت Settings > General > Software Update بتای چهارم را دانلود و به صورت خودکار نصب نمایید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Zahra

۱۳۹۴/۵/۲۸
سلام من آيپد اير دارم اير قديمى ها بعد اين ios8.4.1نصب كردم ولى اين اتفاق ها نيوفتاد

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱۱
چطور میشه اینکارو کرد؟ میشه راهنمایی کنید؟

مهمان

۱۳۹۳/۵/۸
نسبت به آندروید L حساب کنیم تغیییر نداشته اما اندروید L هنوز مشکل دارد ( اگر مانند تجربه ویندوز ویستا برای مایکروسافت نشه میشه گفت که گوگل در دنیای متن باز پیشرفت باور نکردنی را ایجاد نموده است )درحالی که نسخه های بتای IOS از اندروید روانتر و پایدار تر هستند . در حالت کلی با جیابریک IOS و روت اندروید کل امنیت و ایده شرکت ها را تخریب میکنیم . اینا اگر پیشرفت کنند فقط سودش به ما میرسه .

مهمان

۱۳۹۳/۵/۱
من نمیدونم دوستانی که تا مرز یک متری آیفون هم جلوتر نرفتن و آرزو دارن فقط آیفون دست بگیرن چرا میان نظر میدن

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳۱
حذف حاشیه ها رو از android L گرفته.