خانهاخبار
9 استفاده جدید و جالب از دستگاه های اندرویدی قدیمی شما

9 استفاده جدید و جالب از دستگاه های اندرویدی قدیمی شما

: اگر از کاربران قدیمی اندروید بوده و تبلت و گوشی خود را به روز کرده باشید، با یک دستگاه اندرویدی قدیمی مواجه هستید که معمولا نه کسی قصد خرید آن را خواهد داشت و نه شما دیگر تمایلی به استفاده از آن دارید. در این پست به 9 کاربرد جدید از دستگاه های قدیمی اندروید خواهیم پرداخت که می تواند نفس تازه ای به دستگاه های شما می دهد.
۱۳۹۳/۴/۲

: اگر از کاربران قدیمی اندروید بوده و تبلت و گوشی خود را به روز کرده باشید، با یک دستگاه اندرویدی قدیمی مواجه هستید که معمولا نه کسی قصد خرید آن را خواهد داشت و نه شما دیگر تمایلی به استفاده از آن دارید. در این پست به 9 کاربرد جدید از دستگاه های قدیمی اندروید خواهیم پرداخت که می تواند نفس تازه ای به دستگاه های شما می دهد. 

 

کتاب آشپزی مفید در آشپزخانه

 

image

 

اگر تبلت یا گوشی شما آنقدر قدیمی شده که کارایی های آن دیگر با فعالیت های شما سازگاری ندارد شما می توانید با ریختن اپلیکیشن های آشپزی آن را به یک کتاب آشپزی در آشپزخانه خود تبدیل کنید. ما برای این کار اپلیکیشن های Food Network و Big Oven را پیشنهاد می دهیم. البته اگر رستوران یا کافه دار هستید می توانید در یک خلاقیت جالب از تبلت های قدیمی خود در نقش منوی رستوران استفاده کنید.

 

 

قاب عکس دیجیتال 

 

 

image

 

احتمالا با قاب عکس های دیجیتال آشنا هستید. در این قاب ها شما می توانید عکس های خود یا خانواده تان را به صورت دیجیتال مشاهده و آن ها را روی میز خود قرار دهید. اگر از تبلت قدیمی تان استفاده نمی کنید می توانید عکس هایی که دوست دارید را روی آن ریخته تا به صورت اسلایدشو به شما نمایش دهد.

 

مناسب برای سرگرمی فرزندان شما

 

image

 

اگر تبلت شما برای کارهای روزانه تان مناسب نیست، می تواند کودکتان را سرگرم کند زیر ا معمولا کودکان نیازی به سخت افزار یا نرم افزار بالای ندارند. نرم افزارهایی که برای کودکان تهیه شده است می تواند فرزند شما را ساعت ها سرگرم کند. ساده ترین راه استفاده از اپلیکیشن های نقاشی برای فرزند شماست. اپلیکیشن های آموزشی گوگل می تواند گزینه مناسبی برای این استفاده باشد.

 

استفاده به عنوان دوربین مداربسته 

 

image

 

اگر دوست دارید تصاویر یک نقطه را به صورت زنده دریافت کنید نیازی نیست که دوربین و لوازم جانبی جدید بخرید، کافیست از تبلت یا گوشی قدیمی خود استفاده کنید. ما به شما اپلیکیشن IP Webcam را پیشنهاد می دهیم که می توانید از گوگل پلی آن را دانلود کرده و با نصب کلاینت ویندوزی آن تصاویر دوربین تبلت یا گوشی خود را به صورت زنده از هر نقطه ای دریافت نمایید. 

 

کتابخوان دیجیتال 

 

image

 

یکی از بهترین استفاده از تبلت ها، کتابخوانی است. اگر اهل کتاب خواندن باشید لازم نیست که تبلت یا گوشی با سخت افزاری قوی داشته باشید. بنابراین می توانید با ریختن پی دی اف های کتاب خود بر روی تبلت یا گوشی قدیمی تان آن را به یک کتابخوان الکتریکی تبدیل کنید. ما به شما مجموعه کتاب های گوگل پلی را پیشنهاد می کنیم. 

 

استفاده از دستگاهی برای پخش موسیقی در خودروی شما

 

image

 

اگر از ضبط های مجهز به بلوتوث در خودروی خود استفاده می کنید می توانید از تبلت یا گوشی قدیمی خود برای پخش موسیقی به صورت بلوتوثی برای داخل خودرو استفاده نمایید. بنابراین می توانید تبلتتان را در داشبرد قرار داده و آهنگ های روی آن را به صورت بلوتوث در داخل ماشین پخش کنید. 

 

ساعت رومیزی به همراه هواشناس

 

image

 

اگر دوست دارید روی میزتان یک ساعت دیجیتالی شیک به همراه نمایش وضعیت هوا داشته باشید، گوشی و تبلت قدیمی شما می تواند بهترین راه حل باشد. استفاده از والپیپرهای جذاب و ویجت های کاربردی می تواند میز شما را نیز کاربردی تر کند. ما برای این کار اپلیکیشن Dock Clock Plus را پیشنهاد می کنیم.

 

کیبرد و ماوس وایرلس 

 

image

 

شما می توانید از تبلت یا گوشی قدیمی تان به عنوان ماوس و کیبرد وایرلس و بی سیم استفاده کنید. برای مثال به جای لمس کردن صفحه کوچک ترک پد لپ تاپتان، روی تبلتتان را لمس نمایید تا در نقش ماوس ایفای وظیفه کند. ما برای این کار اپلیکیشن RemoteDroid را به شما پیشنهاد می دهیم که گوشی یا تبلت شما را به ماوس و کیبرد وایرلس تبدیل می کند. 

 

اهدا کنید

 

image

 

در نهایت شما می توانید دستگاه یا گوشی خود را به کسانی که به آن نیاز دارند اهدا کنید. مسلما دستگاهی که برای شما مفید نیست برای بسیاری می تواند کافی و مفید باشد. بنابراین خوب است که آن را به کسانی که ممکن است بدان نیاز داشته باشند اهدا کنید. 

 

به نظر شما کدام یک از این روش ها جذاب تر و جالب تر است؟ شما از دستگاه های قدیمی خود چه استفاده ای می کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۴
بلوتوث گوشی رو روشن کن , ضبط ماشینو که پیدا کردی باهاش ست کن , شاید ازت رمز بخواد (ممکنه 0000باشه) , باضبط که ست شد تو گوشیت آهنگاتو اجرا کن , توماشین پخش میشه

ahmadnohtani

۱۳۹۳/۴/۴
ایرانیها هیچ کدوم از این کارها را نمی تونند بکنند، اگه اگه بخواهند یکی از این کارها رو بکنند باید قید گوشی جدیدو بزنند.( گرچه آخری خوبه، اما متاسفم)

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳
hala shoma khodeto narahat nakon

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳
خوشگله کسی قاب عکس دیجیتال رو از دیوار آویزون نمیکنه

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳
سلام ضبط ماشین های تویوتا کمری بلوتوث داره ولی من هر کاری کردم نتونستم آهنگ رو منتقل کنم جوری که آهنگ رو گوشی منتقل میکنه و گوشی بی صدا پخش میکنه ولی از باندها صدا نمیاد اگه کسی میدونه راهنمایی بکنه لطفا