خانهاخبار
نازک ترین و کوچکترین تبلت های دنیا

نازک ترین و کوچکترین تبلت های دنیا

جی اس ام: در ابتدا همه تصور می‌کردند که تبلت‌ها همان تلویزیون هستند که اندازه صفحه نمایش آن‌ها کوچک تر شده است. اما اپل با معرفی آی‌پد این طرز تفکر را از بین برده و توانست همه را متقاعد کند تا به این موضوع اذعان داشته باشند که آی‌پد چیزی بیشتر از یک صفحه نمایش بزرگ است و کاربر می‌تواند کارهایی را با این صفحه نمایش بزرگ انجام دهد که برای خیلی از منتقدان تبلت‌ها نیز جالب بود.
۱۳۹۳/۳/۲۸

جی اس ام: در ابتدا همه تصور می‌کردند که تبلت‌ها همان تلویزیون هستند که اندازه صفحه نمایش آن‌ها کوچک تر شده است. اما اپل با معرفی آی‌پد این طرز تفکر را از بین برده و توانست همه را متقاعد کند تا به این موضوع اذعان داشته باشند که آی‌پد چیزی بیشتر از یک صفحه نمایش بزرگ است و کاربر می‌تواند کارهایی را با این صفحه نمایش بزرگ انجام دهد که برای خیلی از منتقدان تبلت‌ها نیز جالب بود.

 

به هر ترتیب امروزه تبلت‌ها در دنیای موبایل به یک وسیله کاملا کارآمد تبدیل شده‌اند که هر کسی در کنار گوشی موبایل خودش به داشتن یک نمونه از این تبلت‌ها نیز نیاز دارد.

 

امروز در این مقاله قصد دارم سبک ترین و نازک ترین تبلت‌ها را به شما معرفی کنم تا اینکه اگر در انتخاب یک تبلت اولویت شما اندازه و سبکی است بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. برای همین در این مقاله تمرکز خود را بر روی تبلت‌های کوچکتر از 8.9 اینچ گذاشتم.

 

image

 

Amazon Kindle Fire HDX

این تبلت 7 اینچی ساخت کمپانی آمازون صفحه نمایشی عالی و کارآیی بسیار نرمی دارد در حالی که اندازه آن آزار دهنده نیست. زاویه‌های این تبلت در راحتی آن در دست بسیار مفید هستند و حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است. شاید این تبلت برای کاربران ایرانی چندان جذاب و جالب به نظر نرسد (که با توجه به مجدودیت استفاده از سیستم عامل این تبلت در ایران ما به آن‌ها حق می‌دهیم) اما به هر حال یکی از سبک ترین و نازک ترین تبلت‌ها است.

 

image

 

Google Nexus 7

 

گوگل با معرفی نکسوس 7 به همه ثابت کرد که این سری از تبلت‌های نکسوس می‌توانند خیلی را به خرید این محصولات قانع کنند، با معرفی نسل دوم همان موفقیت نسل اول ادامه پیدا کرد و حتی این نسخه جدید از نسخه اولیه بسیار دوست داشتنی تر شد، این تبلت دقیقا مانند تبلت آمازون است اما از نظر ضخامت کمی از آن نازک تر است و به همین خاطر در رتبه بالاتر از Amazon Kindle Fire HDX خواهد ایستاد.

 

 

image

 

Apple iPad Mini

 

تولید آی‌پد همانطور که گفتیم به محبوب شدن تبلت‌ها کمک بسیار زیادی کرد، آی‌پد مینی نیز همان موفقیت آی‌پد را ادامه داد، شاید آی‌پد نسخه اصلی از آی‌پد مینی محبوب تر باشد اما به هر حال در میان تبلت‌ها آی‌پد مینی طرفداران بسیار زیادی دارد. آی‌پد مینی 2 با صفحه نمایش رتینای خودش توانست طرفداران بیشتری را از نسل اول به سمت خود جذب کند، با تمام این اوصاف این تبلت در رده بندی امروز ما در رتبه سوم می‌ایستد.

 

 

image

 

Samsung Galaxy Tab Pro 8.4

 

این تبلت سامسونگ علاوه بر ظاهر مناسب و صفحه نمایش با کیفیت بر روی خود تعداد زیادی برنامه دارد که سامسونگ به صورت پیش فرض بر روی آن نصب کرده است. پیشنهاد من به شما این است که اگر به دنبال یک تبلت با رده بالا با اندازه متوسط هستید که بر روی خود سیستم عامل اندروید را داشته باشد این تبلت را باید در لیست خودتان برای خرید قرار دهید.

 

 

image

 

Samsung Galaxy Tab S

 

سامسونگ با معرفی این تبلت جدید که هنوز به بازار نیامده کار کمپانی‌های سازنده تبلت‌های 7 و 8 اینچ را بسیار سخت کرد، این تبلت در کنار صفحه نمایش با کیفیت بسیار عالی و امکانات سخت افزاری خوب از تبلت‌های 7 اینچی بازارسبک تر و نازک تر است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
bebin apple khobe vali ba samsung nemishe moghayesash kard.alan samsung to donya harfe avalo mizane apple faghat marke

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
پس هواوی مدیا پد ایکس وان کوش؟! برید ببینید کف کنید! شما اطلاعات کاملی ندارید چرا گزارش مینویسید آخه؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۳/۳۰
z2باریک ترین تبلت و سبک ترین تبلت دنیاس... وزن حدود 450 گرم. و 6.9 سایز.... و ضد اب ............

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۹
تبلت الجی هم تو همین ابعاد هستش دیگه تازه سخت افزار خیلی قوی ای هم داره

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۹
تبلت زد 2 از همشون سرتره...