خانهاخبار
Soundcheck، یک بلندگوی کوچک چندکاره‌ی دوست‌داشتنی

Soundcheck، یک بلندگوی کوچک چندکاره‌ی دوست‌داشتنی

آهنگ مورد علاقه شما چیست ؟ خواننده مورد علاقه تان کیست؟ آیا شما هم از دسته آدم هایی هستید که خوره موسیقی محسوب شده و همیشه در حال گوش دادن به موسیقی اند ؟ Soundcheck پاسخ همه این سوال ها را خواهد داد.
۱۳۹۳/۱/۳

آهنگ مورد علاقه شما چیست ؟ خواننده مورد علاقه تان کیست؟ آیا شما هم از دسته آدم هایی هستید که خوره موسیقی محسوب شده و همیشه در حال گوش دادن به موسیقی اند ؟ Soundcheck  پاسخ همه این سوال ها را خواهد داد. 

 

image

 

Soundcheck  در واقع یک گجت صوتی همراه است که با یک باتری شارژی و با قابلیت 6 ساعت شارژ کار کرده و در واقع یک بلندگو و میکروفون همراه شماست. شما می توانید این گجت که مقاوم در برابر آب و غبار است را در هر مکانی استفاده کرده و از آن لذت ببرید. از دیگر قابلیت های این بلندگو امکان اتصال به گوشی شما از طریق بلوتوث و تبدیل آن به هندزفری نام برد. این اسپیکر همراه طراحی جالب و خلاقانه ای نیز داشته و در میانه آن شما می توانید دو بخش اسپیکر را از هم جدا یا از طریق آهنربای تعبیه شده آن را به هم متصل نمایید. ضمنا این اسپیکر در 6 رنگ توسط پوما تولید شده است. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۴
سلام .سال نو بر شما دوستان مبارک. به نظر شما دوستان گرامی این sound check یه نمه گرون نیست . به نظر من خیلی گرونه.

مهمان

۱۳۹۳/۱/۳
با سلام سال نو را به همه ي كاركنان جي اس ام تبريك ميگم من اين سايت رو مرتب ميخونم خبرهاشو هميشه پيگيري ميكنم،واقعا هر كي اينجا رو ميخونه واستفاده ميكنه نياد تشكر نكنه بنظرم ظلم كرده به اين تيم زحمت كش اين چند روزي يه حركت جالبي كه انجام شده اينه كه به لوازم جانبي هم ميپردازين،در واقع با اين حركت يه سرو گردن خودتونو بالاتر از تمام سايت ها قرار دادين فقط خواهشمندم اين بررسي ها رو كاملتر انجام بدين،من مجبورم باز سر بزنم به سايت اصلي توليد كننده تا جواب سوالامو بگيرم با سپاس