خانهاخبار
مروری بر اپلیکیشن‌های معرفی شده هفته گذشته در جی‌اس‌ام

مروری بر اپلیکیشن‌های معرفی شده هفته گذشته در جی‌اس‌ام

همانطور که اطلاع دارید جی‌اس‌ام در بخش اپلیکیشن به طور میانگین هر دو روز یک اپلیکیشن بازی و یک اپلیکیشن کاربردی را معرفی می‌کند. از آنجا که ممکن است در طول هفته تمامی اپلیکیشن‌های معرفی شده را کاربران نبینند در پایان هفته به مرور اپلیکیشن‌های معرفی شده خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.
۱۳۹۳/۱/۱

همانطور که اطلاع دارید جی‌اس‌ام در بخش دانلود اپلیکیشن به طور میانگین هر دو روز یک اپلیکیشن بازی و یک اپلیکیشن کاربردی را معرفی می‌کند. از آنجا که ممکن است در طول هفته تمامی اپلیکیشن‌های معرفی شده را کاربران نبینند در پایان هفته به مرور اپلیکیشن‌های معرفی شده خواهیم پرداخت. برای ورود به صفحه معرفی هر اپلیکیشن روی تیتر مطلب می‌توانید کلیک کنید. پس با ما همراه باشید. 

 

 ورود به دنیای جدید با Smash Hit

اگر به هیجان علاقه دارید و به بازیهایی که تمرکز شما را درگیر خود می‌کند علاقه‌مندید، بازی که در این پست خدمتتان معرفی می‌کنیم از این دسته محسوب می‌گردد.

Smash Hit، جزو دسته بازی‌هایی محسوب می‌گردد که اخیرا بسیار محبوب شده است. این بازی که در اپ استور اپل همینک محبوب‌ترین اپلیکیشن رایگان محسوب می‌گردد توسط سازنده بازی Sprinkle تولید شده که پیش از این، محبوبیت بسیاری کسب کرده بود. در Smash Hit شما وارد دنیایی جدید شده که باید با توپ‌هایی که در اختیار دارید به هدف‌های مشخص شده ضربه زده و در صورتی که پرتاب شما به خطا رود شما توپ‌های خود را از دست داده و در نهایت با پایان توپ‌ها شکست می‌خورید. زدن صحیح هدف‌ها باعث خواهد شد تا تعدادی توپ به عنوان جایزه به شما تعلق بگیرد، بنابراین دقت در هدف‌گیری آن هم با آن سرعت و هیجانی که این بازی شما را درگیر آن خواهد کرد، مسئله بسیار مهمی خواهد بود. 

این بازی برای اندروید و iOS عرضه شده که می‌توانید نسخه iOS را از اینجا دانلود کنید.

 

سازگار با اندروید ۲.۲ به بالا - حجم : ۳۹ مگابایت

 

 

image

 

برنامه اندروید IMDB

IMDB  اپلیکیشنی است که قطعا با سایت آن نیز آشنا هستید. این اپلیکیشن شامل معرفی فیلم‌های روی پرده سینما، خبرهای برتر سینمای روز دنیا ، امتیازات کاربر، تریلر فیلم‌ها،گالری عکس،بررسی، جدول فروش هفتگی و ... است. برای مثال شما در بین سریال‌ها و فیلم‌هایی که در دسترس دارید می‌خواهید بهترین فیلم را برای تماشا انتخاب نمایید، تنها کافیست اپلیکیشن imdb را باز کرده و نام سریال یا فیلم مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس امتیاز فیلم و نظرات دیگر افراد علاقه مند به فیلم را مشاهده خواهید کرد و در نتیجه فیلم یا سریال با بالاترین امتیاز را انتخاب خواهید کرد. ضمنا شما می‌توانید در آینده تاریخچه فیلم‌هایی که جست‌و‌جو کرده‌اید را در بالای اپلیکیشن انتخاب و مشاهده نمایید. مشاهده گالری عکس سریال و فیلم‌ها از دیگر امکانات این اپلیکیشن است. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS  منتشر شده است.

اندروید 2.2 به بالا : 3.97 مگابایت

این برنامه را برای iOS  از این لینک دانلود کنید : imdb

 

 

image

بازی اندروید 2048، پدیده این روزها

اگر از اهالی وب‌گردی باشید قطعا این روزها با بازی ۲۰۴۸ آشنا شده اید. یک بازی پازلی ساده که به شدت شما را درگیر خود می‌کند. این بازی برای اولین بار روی نسخه وب و سپس نسخه اندروید آن عرضه شد.

این بازی از ۱۶ خانه تشکیل شده که در ابتدای آن ۲ خانه از این ۱۶ خانه پر است و دو عدد در آن قرار دارد. روند بازی بدین صورت است که شما باید اعداد یکسان با هم را در کنار همدیگر قرار داده تا دو عدد جمع شود. برای مثال با قرار دادن دو عدد ۴ کنار همدیگر یک عدد ۸ دریافت کنید. شما باید همینطور اعداد یکسان را در کنار هم قرار داده تا بتوانید به عدد طلایی ۲۰۴۸ برسید. حرکات اشتباه باعث می‌شود جدول ۱۶ خانه‌ای شما از اعداد پر شده و قبل از رسیدن به عدد ۲۰۴۸ در بازی شکست بخورید. پس از همین الان برای رسیدن به ۲۰۴۸ تلاش کنید.

 

+ سازگار با اندروید ۲.۳.۳ به بالا 

 

 

image

 

 

 

برنامه اندرویدی ؛ کنترل میزان صدای گوشی شما با +Volume control

 

معمولا تلفن‌های هوشمند در طول روز بارها به دلایل مختلف از زنگ تماس تلفنی تا نوتفیکیشن‌های مختلف و پیامک و زنگ ساعت به صدا در می‌آیند. حال اگر گوشی را روی حالت سایلنت قرار دهیم ممکن است تماس‌های تلفنی مهم را از دست دهیم یا برعکس اگر روی ماکزیمم صدا قرار دهیم صداهای گاه و بیگاه آن مزاحم اطرافیان است.

 

برنامهVolume control +  به شما امکان مدیریت و کنترل صداهای بخش‌های مختلف را به صورت جداگانه می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید میزان صدای بخش‌های مختلف گوشی را ببینید و به میزان دلخواه تنظیم کنید. همچنین با داشتن ویجت کاربردی و زیبا می‌توانید از صفحه اول گوشی خود به سادگی به امکانات این برنامه دسترسی داشته باشید.

 

اندروید 1.6 به بالا : 560 کیلوبایت

 

image

 

 

 

مجموعه اس ام اس نوروز روی گوشی شما

این روزها بازار پیامک ها و اس ام اس نوروزی بسیار داغ است. جی‌اس‌ام به صورت اختصاصی برنامه‌ای را به صورت رایگان برای شما تهیه کرده که این برنامه مجموعه‌ای کامل از اس ام اس‌ نوروز را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

این اپلیکیشن که مجموعه‌ای از حدودا ۱۰۰ هزار پیامک فارسی را شامل می‌شود شامل بخش‌های گوناگون و مختلفی است که بخش اس ام اس نوروز آن به مناسبت تحویل سال ۹۳ به سفارش به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران جی‌اس‌ام قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد : 

  1. مجموعه بیش از ۷۰۰ اس ام اس فارسی نوروز به صورت رایگان 
  2. امکان ارسال اس ام اس از درون برنامه به صورت پیامک، ایمیل و ...
  3. عدم نیاز به فونت فارسی 
  4. پشتیبانی اندروید ۲.۳ به بالا 
  5. طراحی سبک و زیبا

 

پس اگر شما هم به دنبال اس ام اس های نوروزی هستید این برنامه اندروید می‌تواند نیاز شما را برآورده سازد. پیشاپیش سال ۹۳ را هم به شما کاربران جی‌اس‌ام تبریک می‌گوییم. 

 

 

image

 

 

 

 

Fotmob، نتایج زنده فوتبال در جیب شماست

اگر از علاقه‌مندان به فوتبال باشید مسلما دوست دارید همیشه از آخرین اخبار و نتایج و همینطور بازی‌های تیم مورد علاقه خود با خبر شوید. مسلما اکثر افراد نمی‌توانند همه بازی‌های تیم محبوب خود را دنبال نمایند و در زمان بعضی از بازی‌ها مشغول به فعالیت دیگری هستند. اما همه ما دوست داریم از نتایج تیم محبوبمان در لحظه باخبر شویم. بهترین وسیله‌ای که می‌تواند این خبررسانی را برای ما انجام دهد گوشی‌های هوشمند ما است.

 

اپلیکیشنی که امروز خدمت شما معرفی می‌کنیم بی‌شک قوی‌ترین اپلیکیشن پخش زنده نتایج فوتبال است که به صورت رایگان برای گوشی‌های اندرویدی و iOS منتشر شده است و از همه مهم‌تر اینکه لیگ ایران و جام حذفی را نیز به صورت کامل مورد پوشش خود قرار می‌دهد. نام این اپلیکیشن Fotmob است که شما بعد از دانلود از Google Play ، بازار یا App Store و نصب آن، می‌توانید تیم‌های محبوب خود را انتخاب کرده تا این اپلیکیشن به محض شروع بازی تیم محبوب‌تان شما را آگاه ساخته و با هر اتفاق خاصی در زمین نظیر گل زدن و یا گل خوردن تیم‌تان یک نوتیفیکیشن برای شما ارسال نماید. بدین‌ترتیب همیشه و در هر لحظه از بازی شما‌ می‌توانید نتایج تیم مورد علاقه خود را دنبال کرده و جدول لیگ‌های معتبر فوتبال دنیا از جمله لیگ فوتبال ایران را مشاهده نمایید برای دانلود نسخه آی او اس این اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید. 

 

اندروید 2.1 به بالا: 7 مگابایت

 

image

 

 

 

پخش زنده تلویزیون روی موبایل شما با ایران گیت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوست داشتید یک برنامه تلویزیونی را دنبال کرده اما دسترسی به تلویزیون نداشته اید یا اینکه دوست داشتید پخش زنده مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه خود را دنبال کنید اما در تاکسی حضور داشتید.

 

اپلیکیشنی که در این پست خدمت شما معرفی می کنیم یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای دیدن تلویزیون به صورت زنده است. یکی از قابلیت های مهم این اپلیکیشن هماهنگ شدن کیفیت تصاویر با سرعت شما با استفاده از تکنیک Adaptive bit rate switching است که موجب می شود شما حتی با اینترنت EDGE موفق به دیدن تصاویر با کیفیت متناسب با آن سرعت شوید. ضمنا شما در صورت داشتن سرعت مطلوب تا کیفیت HD نیز می توانید تصاویر کانال های سیما را به صورت زنده دریافت کنید. از دیگر امکانات اپلیکیشن ایران گیت می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

- دسترسی به برنامه های یک هفته گذشته شبکه های ملی بر اساس جدول پخش برنامه ها(EPG)
- سرویس راهنمای الکترونیکی برنامه ها(EPG)
-نمایش به صورت On Screen Display 
- قابلیت تصویر در تصویر دو شبکه مختلف به صورت همزمان (Picture-in-Picture)
- پیش نمایش شبکه های زنده(Live Channel Preview)

و در نهایت پخش زنده همه شبکه های صدا و سیما روی موبایل شما بر روی پلتفرم iOS و اندروید از ویژگی های این اپلیکیشن محسوب می گردد. در حال حاضر این تمامی امکانات این اپلیکیشن بر روی iOS رایگان بوده اما بخشی از امکانات آن برای اندروید به صورت اشتراک باید خریداری

برای دانلود این اپلیکیشن بر روی آیفون می توانید از اینجا آن را دانلود نمایید.

 

اندروید 2.1 به بالا : حجم 4 مگابایت

 

image

 

 

7x7 بازی پازلی

7در7 یک بازی فکری، پازلی جذاب است که از بازی‌های قدیمی تر پازلی که هدف در آنها جور کردن چند خانه هم رنگ در کنار هم است الهام گرفته است. اما با طراحی ساده و مدرن خود بازیکن را مرحله به مرحله به دنبال خود می‌کشاند. در این بازی با کشیدن مهره‌های همرنگ در خانه‌های جدول و جور کردن آنها به صورت عمودی، افقی یا اریب امتیاز می‌گیرید.

 

7x7  از جمله بازی‌هایی است که از همان دقایق ابتدایی متوجه می‌شوید که کنار گذاشتن آن کار آسانی نیست.

 

اندروید 4.0 به بالا: 1.3 مگابایت

 

image

 

 


برنامه عکاسی Pocketbooth

 

با پیشرفت اسمارت ‌فون‌ها و بالا رفتن قابلیت‌های دوربین آن‌ها تعداد عکس‌هایی که روزانه با تلفن همراه گرفته میشود در حال افزایش است. اگر شما هم از طرفداران سلف پرتره باشید و یا روزانه تعدادی عکس از خود  یا همراه دوستانتان میگیرید، Pocketbooth از جمله اپلیکیشن‌هایی است که شما حتماً آن را دوست خواهید داشت.

این برنامه با استفاده از دوربین جلو یا دوربین اصلی سه یا چهار شات به فاصله چند ثانیه میگرد، سپس آنها را در یک عکس منتشر میکند. این اپلیکیشن با فیلترهای مختلف و زیبای خود عکس‌های شما را متفاوت‌تر از همیشه خواهد کرد.

 

اندروید 2.2 به بالا : 4.5 مگابایت

 
image
 

 

بازی ماشین‌ سواری Dr Driving

بازی‌های اتومبیلرانی معمولا جزو هیجان انگیز‌ترین بازی‌های موبایل محسوب می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. اگر شما هم به این دسته از بازی‌ها علاقه‌مند باشید Dr driving شما را مجذوب خود خواهد کرد. در این بازی با ماموریت‌های مختلفی که به شما داده می‌شود آزموده می‌شوید و پس از کسب امتیاز می‌توانید ماشین خود را ارتقا دهید. 

 
در اتوبان رانندگی کنید، حرکات نمایشی و دریفت اجرا کنید، ماشین را در جای مناسب پارک کنید، امتیاز بگیرید و از بازی لذت ببرید. 
 
این بازی با وجود گرافیک ساده شما را از‌‌ همان ابتدا به خود جذب می‌کنید علاوه بر این می‌توانید انتخاب کنید که این بازی را از دید اول شخص و یا سوم شخص (داخل ماشین یا دید بیرونی) بازی کنید.
 
اندروید 2.3.3 به بالا: 7.8 مگابایت
این بازی را برای iOS  میتوانید از اپل استور دانلود کنید: لینک
 
image
 
 
 
 

این‌ها تعدادی از اپلیکیشن‌هایی بودند که در جی‌اس‌ام و در هفته گذشته معرفی کردیم. شما نیز می‌توانید نام اپلیکیشن‌هایی که دوست دارید معرفی کنیم را در کامنت‌ها به ما بگویید. به نظر شما جای چه اپلیکیشنی تا به حال در بخش معرفی اپلیکیشن‌ها خالی بوده است ؟ 

 

 

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۵
سلام چرا برنامه های مخصوص ویندوزفون رد نگذاشتید ، اپ های ویندوز فون او اس درحد سیستم عامل اپل هست ؛ فقط ویندوزفون چرا؟ 1- سرعت 2- ظاهر (برنامه و رابط کاربری) 3- طراحی اینده نگرانه وفوق مدرن (ظاهر اندرویید ، iOS ، تایزن ، بلک بری البته طراحی وظاهر این سیستم عامل از بقیه مدرن تر هست) 4- باتری

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱
سلام من خودم ایفون دارم و تبلت اندرویدی اما بنظرم شما باید برنامه ویندوزفون هم بزارید تا اونایی که ویندوزفون بازن بتونن اینجا نیازشونو برطرف کنن بهرحال سایت شنا یه سایت کلیه مختص به اندروید و ای او اس نیس فقط