خانهاخبار
این طرح مفهومی از آیفون 6 قاتل فبلت‌ها خواهد شد

این طرح مفهومی از آیفون 6 قاتل فبلت‌ها خواهد شد

در این مدل کاربر می‌تواند 2 صفحه در کنار آیفون به کمک پروژکتور هولوگرافیک باز کند و به نوعی اندازه صفحه نمایش را افزایش دهد. کار دیگری که این گوشی می‌تواند انجام دهد این است که کاربر می‌تواند بازی‌های 3 بعدی واقعی را تجربه کند.
۱۳۹۲/۱۲/۲۰

تا کنون چند مدل مختلف از مدل‌های مفهومی آیفون 6 را به شما نشان دادیم، تمام این مدل‌ها بر سخت افزار و ظاهر گوشی کار کرده بودند اما اینبار این مدل یک مدل رویایی است و اگر به حقیقت بپیوندد می‌توانید ببینید که آیفون بدون افزایش اندازه می‌تواند تمام فبلت‌های دنیا را شکست دهد.

 

به گزارش جی اس ام، در این مدل کاربر می‌تواند 2 صفحه در کنار آیفون به کمک پروژکتور هولوگرافیک باز کند و به نوعی اندازه صفحه نمایش را افزایش دهد. کار دیگری که این گوشی می‌تواند انجام دهد این است که کاربر می‌تواند بازی‌های 3 بعدی واقعی را تجربه کند.

 

این مدل تنها یک مدل مفهومی است و شاید هیچگاه به واقعیت تبدیل نشود اما دیدن ویدئوی آن خالی از لطف نیست و اگر به حقیقت بپیوندد تحولی شگرف را در دنیای موبایلی به وجود خواهد آورد و یک قدم به فیلم‌های تخیلی نزدیک‌تر خواهیم شد.

 

 

منبع: bgr

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (105 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۶
من طرفدار پلاستیک نیستم داداش ;) گوشی فقط 1/nokia 2/sony 3/htc

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۴
به شما قول میدم در یک مدت بسیار کوتاه شاهد چنین ابزارهایی باشیم شایدم الانم بشه ساخت و ساختن و نخوان عرضه عمومی بشه شاید تکنولوژی ساختش مقرون به صرفه نباشه و ...

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۳
همونطوری که iphone 5 قرار بود این مدلی باشه اینم حتما همینطوری مبشه

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۳
اپل میتونه این طرحو عملی کنه ولی من بیشتر فک میکنم این طرح کار مخالفای اپله تا بتونن اپلو تحقیر کنن و بگن اپل دروغ میگه....ولی ما به اپل ایمان داریم

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۳
بی مزه ها