خانهاخبار
کدام مرورگر موبایلی برای آیفون مناسب‌تر است؟+مقایسه ویدئویی

کدام مرورگر موبایلی برای آیفون مناسب‌تر است؟+مقایسه ویدئویی

۱۳۹۲/۱۲/۱۴

سرعت برای مرورگر اینترنت در رایانه‌های خانگی همیشه یک موضوع رقابتی برای کمپانی‌های مختلف بوده و کاربران به سرعت باز شدن مرورگر و لود کردن صفحات اهمیت زیادی می‌دهند، اما در دنیای موبایل این موضوع مهم است؟ به طور حتم این موضوع برای کاربران موبایلی نیز اهمیت دارند و این کاربران نیز همیشه به دنبال سریعترین مرورگر هستند.

 

امروز در 3 مرورگر سافاری، اپرا و کروم را با هم مقایسه می‌کنیم. مرورگر سافاری برای آیفون توسط اپل ساخته شده است و طبق تصور همه باید بهترین سازگاری را با این گوشی داشته باشد. اما اگر تست سرعت این مرورگرها را ببینید شاید متعجب شوید.

 

برای اینکه در این تست همه چیز مساوی باشد هر کدام از آیفون‌ها به یک شبکه 4G متصل بودند و تمام Catch مرورگر‌ها پاک شده بود.

 

در ویدئوی زیر می‌توانید نتیجه این تست را مشاهده کنید، اما توجه کنید که هر کدام از این مرورگرها مزایایی دارند که شاید بتواند کاربری را به سمت خودش جذب کند، شما از چه مرورگری بر روی گوشی موبایل خودتان استفاده می‌کنید؟ آیا از سرعت مرورگر خود راضی هستید؟

 

 

 

منبع: Cnet

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۸
موزیلا فایر فاکس از همه اینا بهتر جواب میده

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۷
واقعا عالیه

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۶
کروم همیشه بهترینه.

mhshafiei71

۱۳۹۲/۱۲/۱۵
بچه ها امروز یه اپدیت برای گلگسی اس4 اومد که من گذاشتم واسه اپدیت , وقتی اینستال کردم , دیدم رفتم به اندروید 4.4.2 همچی خوبه توش اما یه مشکل داره وقتی گوشی رو خاموش میکنم بعد روشن میکنم 1دقیقه طول میکشه میاد بالا به نظر شما چی کار کنم ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ! ! !

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۵
نتیجه که معلومه.بهترین مرورگر دنیا رو ایفن و ios آشغال بنظر میاد.