خانهاخبار
ال جی نسخه مینی جی 2 را به صورت اولیه معرفی کرد

ال جی نسخه مینی جی 2 را به صورت اولیه معرفی کرد

ال جی جی 2 مینی در نمایشگاه MWC2014 در هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۲/۱۱/۳۰

ال جی با معرفی گوشی جی ۲ تحولی نه چندان بزرگ را در موبایل‌ها ایجاد کرد که با استقبال کم دیگر کمپانی‌ها روبرو شد. اکنون ال جی قصد دارد نسخه مینی این گوشی را معرفی کند.

 

به گزارش جی اس ام، امروز ال جی به صورت جزئی از برخی مشخصات این گوشی پرده برداشت و به عبارتی آن را به صورت اولیه معرفی کرد تا به صورت کامل این گوشی را در نمایشگاه MWC  در هفته آینده معرفی کند. شاید یک از دلایلی که ال جی تصمیم بر این گرفته تا این نسخه مینی را تولید کند استقبال خوبی بوده که از Xperia Z1 Compact صورت گرفت.

 

 

image

 

اما بر خلاف گوشی Xperia Z1 Compact این گوشی به پردازنده قوی مجهز نیست و دو نسخه یکی با پردازنده Snapdragon 400 و دیگری با پردازنده Nvidia Tegra4i ارائه خواهد شد. یکی دیگر از قسمت‌هایی که شما را نا امید خواهد کرد صفحه نمایش qHD است که کیفیت 540×960 پیکسل را دارد.

 

نسخه‌های ضعیف تر با کیفیت دوربین 8 مگاپیکسل و نسخه‌ای که از شبکه LTE پشتیبانی نکند نیز وجود دارد. با این وجود در این گوشی از نسخه 4.4 اندروید استفاده خواهد شد که ال جی وعده داده این نسخه را با ویژگی‌هایی از جمله حالت مهمان نیز غنی تر کند.

 

از دیگر مشخصات آن می‌توان به باتری 2440 میلی آمپری، حافظه داخلی 8 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی، پشتیبانی از دو سیم کارت نام برد.

 

ال جی اعلام کرده که این گوشی را ابتدا در اسفند ماه در کشور روسیه و به ترتیب در کشورهای همسایه مانند خاورمیانه، آمریکای لاتین، آسیا و اروپا ارائه خواهد کرد.

 

منبع: theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۸
سلام کسی میدونه نسخه تک سیمLED notificationداره یا نه؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۳
همه اونایی که میگن بدرد نمی خوره حدوداً بعد از این که اومد ایران و دو سه ماه بعدش که ارزون تر شد میان و میخرنش . از نظر خودم به صرفه ترین گوشی میشه. مدل تگرا 4i آینده نگرانه تره. تازه این مدل دوربینش 13 هست.(تو جی اس ام آرنا بود.)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲
الجی با این گوشی که تولید کرده قدرت سونی در ساخت گوشی Z1 Compact را به همه ثابت کرد.

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱
این گوشی مینیه نباید انتظار مشخصات بالایی رو ازش داشت همونطور که از اسمش معلومه فقط ظاهرش مثل جی توه اما با مشخصات پایین تر در ضمن اگه میخواین یه چیزی مقایسه کنین نسبت به قیمتش مقایسه کنین...

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱
حداکثر قیمت برای فروش این 800 تا 850 تومان است.