خانهاخبار
عکسی جدید از گوشی Ascend P7 هوآوی به بیرون درز کرد

عکسی جدید از گوشی Ascend P7 هوآوی به بیرون درز کرد

Ascend P7 به عنوان جدیدترین گوشی هوآوی قرار است در نمایشگاه MWC معرفی شود.
۱۳۹۲/۱۱/۳۰

گوشی Ascend P6 نازک ترین گوشی زمان خودش بود. این گوشی طراحی بسیار خوبی دارد و به همین خاطر بسیاری از کاربران را به سمت خودش جذب کرد.

 

به گزارش جی اس ام، نسل دوم این گوشی در راه ورود به دنیای موبایلی است (احتمالا در نمایشگاه WMC)، با اینکه هنوز مشخصات و عکس این گوشی در ابهام هستند امروز یک عکس از این گوشی منتشر شده است که ادعا می‌شود Ascend P7 است.

 

با توجه به عکس مشخص است که هوآوی این گوشی را در رنگ‌های مختلفی ارائه خواهد کرد که این رنگ‌ها عبارتند از صورتی، سفید، مشکی و طلایی.

 

علاوه بر این رنگ‌ها عکس نشان می‌دهد که گوشی به فلاش دو تایی مجهز است (موضوعی که تا به حال در هیچ شایعه‌ای منتشر نشده بود) که باعث گرفتن عکس‌های بهتر در نور کم خواهد شد.

 

این گوشی هوآوی بر اساس شایعات به صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی، پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 1.6 گیگاهرتز، رم 2 گیگابایتی مجهز خواهد بود.

 

هفته آینده در نمایشگاه MWC2014 منتظر معرفی این گوشی هستیم و شما را در جریان تمام جزئیات این گوشی قرار خواهیم داد.

 

 

image

 

منبع: androidcommunity

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۵/۷/۲۴
من خودم z1 داشتم خیلی هنگ میکرد داغ میکرد خیلی _ وقتی ی لیوان از ۱۵سانتیمتری مینداختی روش تاچ ش زود شکست الان میخوام اینو بخرم بهتره اونه رو دربینش زد۲۰ ولی ۱۳ هم نیست بدرد اصلا نمیخورد از نظر من z نخرید

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۷
هوآوی گوشی ای هست که با هر توان مالی میتونی بخری، نسبت به پولی که پرداخت میکنیم گوشی فوق العاده ای دریافت میکنیم. شما اگه دقت کرده باشید، گوشی samsung galaxy fit رو با قیمت 450 تومان میشه خریداری کرد. اما هوآوی همین مشخصات گوشی galaxy fit رو تو گوشی هوآوی ascend y210 با قیمت 210 الی 250 تومان میشه خرید. خودتون مقایسه کنید دیگه.

مهمان

۱۳۹۳/۲/۳
دوست گلم همین چینی ها چند روز پیش شبکه موبایل 5G رو تو کشورشون بهره برداری کردن که در 1 ثانیه 202 گیگابایت اطلاعات رد و بدل کنی.حالا ایران تو 3G مونده.به نظر من هوآوی نسبت به قیمتش یه گوشی واقعا خوبیه...شما تو سامسونگ پایین ترین مدل گوشی 2 هسته ای رو میتونی 800 تومان بخری اما هوآوی با 450 تومان میتونی 2هسته ای بخری...

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۵
عزیز م دیگه همه گوشیا چینه یه چی میگیا

مهمان

۱۳۹۳/۱/۲۱
واقعا میشه موتورلا باگوشی دوهسته ایش قدرتش از این بیشتر باشه