خانهاخبار
فروش بیشتر تبلت‌های سامسونگ از آی‌پد در سه منطقه در سال 2013

فروش بیشتر تبلت‌های سامسونگ از آی‌پد در سه منطقه در سال 2013

این سه منطقه شامل کشورهای در حال توسعه هستند
۱۳۹۲/۱۱/۱۵

در حالی که آی‌پد اپل در سال 2013 مانند سال‌های گذشته توانست عنوان پرفروشترین تبلت سال را از رقبا برباید، سامسونگ در بعضی مناطق توانسته که اپل را پشت سر گذاشته و تبلت بیشتری از آی‌پد بفروشد.

 

به گزارش جی اس ام، این آمار و ارقام از Strategy Analytics منتشر شده و نشان دهنده این است که این کمپانی مشهور کره‌ای توانسته درسه منطقه اروپای شرقی – مرکزی، آمریکای لاتین و آفریقا – خاورمیانه تعداد تبلت بیشتری را از اپل بفروشد. سهم سامسونگ در این سه منطقه از بازار تبلت‌ها به ترتیب 25 %، 22.8% و 18.3% بوده است.

 

در حالی که سهم آی‌پد از بازار تبلت‌های این سه منطقه به ترتیب عبارت بوده از 22.5%، 22.3% و 17.7%.

 

image

 

شاید در ظاهر تفاوت این دو سهمی که این دو کمپانی از بازارهای تبلت‌های این سه منطقه دارند زیاد نباشد اما به هر حال این تفاوت که به نفع سامسونگ است یک پیروزی بزرگ برای این شرکت به حساب می‌آید. به خصوص اگر بدانید که آی‌پد از سال 2010 که روانه بازار شد تا به امروز به عنوان پرفروش ترین تبلت دنیا است.

 

سامسونگ خودش را برای ارائه تبلت‌های جدیدش که سری Pro نام دارند آماده می کند، علاوه بر اینکه سامسونگ در سال جاری تبلت‌های زیادی را روانه بازار خواهد کرد، ضریب نفوذ بالای اندروید باعث می‌شود که افراد بیشتر به دنبال خرید محصولی باشند که برای آن‌ها آشناتر است و استفاده سامسونگ از سیستم عامل اندروید در تبلت‌هایش می‌تواند به این امر کمک زیادی کند.

 

شما اگر قصد خرید تبلت داشته باشید به سراغ کدام کمپانی خواهید رفت؟سامسونگ یا اپل؟

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۵
بی شک سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۲۰
I'm die for just apple ipad to market tab

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۸
ای خدا این طرفدارای سونی و اچ تی سی همه جا هستن. این موضوع در مورد ما و سامسونگه شما چرا دخالت میکنید ای خدا تا خواستیم دو کلوم با سامسونگ مردونه حرف بزنیم اینا هم اومدن. شما برید یه new tab باز کنید و اونجا بازی کنید. آ باریکلااا.

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۸
اگر کیفیف بخوام و امکانات نخوام آی پد ولی اگر امکانات برام جذابتر باشه سامسونگ

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۷
به نظر من تبلت های نوت سامسونگ به دلیل داشتن قلم نسبت به اپل برتری دارند