خانهاخبار
نینتندو می‌خواهد با تولید بازی اندرویدی وارد دنیای بازی‌های موبایلی شود

نینتندو می‌خواهد با تولید بازی اندرویدی وارد دنیای بازی‌های موبایلی شود

۱۳۹۲/۱۱/۹

در حال حاضر نینتندو وضعیت خوبی را در دنیای کنسول‌های بازی‌ ندارد. به همین خاطر این کمپانی تصمیم گرفته که تا تجارت خود را با ورود به دنیای اندروید گسترش دهد.

 

به گزارش جی اس ام، این کمپانی ژاپنی در حال حاضر تنها برای کنسول‌های خودش بازی می‌سازد اما ادعا شده که در سال 2014 نینتندو می‌خواهد بازی‌های minigames را برای اندروید ارائه کند. این شرکت قصد دارد که با این کار شهرت خود را بیشتر کرده و توجهات بیشتری را به سمت کنسول‌های خودش جلب کند.

 

سال گذشته نیز شایعه شده بود که این شرکت می‌خواهد یک تبلت اندرویدی را روانه بازار کند که به طور حتم تبلتی که از سوی این کمپانی ارائه شود وسیله‌ای برای بازی خواهد بود.

 

نظر مدیر عامل نینتندو این است که به راحتی می‌توانند تجربه خوبی را در زمینه بازی‌های موبایلی داشته باشند اما قصد این را دارند تا بررسی کنند در ورود به این حوزه چگونه می‌توانند به تجارت در زمینه بازی‌های موبایلی کمک کنند.

 

اگر این اتفاق رخ دهد و نینتندو وارد دنیای بازی‌های موبایلی شود، شما دوست دارید کدام بازی این شرکت در نسخه موبایلی نیز ارائه شود؟

 

image

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۰
donkey kong country and super mario series

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۰
عالیه

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۱۰
خیلی از بازیای نینتندو یا همون میکرو خودمون(در زمان ما) طرفدار داشتن.اگه همون ماریو رو بذاره خودش کلی هنوزم خاطر خواه داره و هنوزم ماریو نفر اول پرطرفدارترین بازیای تاریخه(اگه تو گوگل تایپ کنید همینو میگه).در کل هر کدوم از بازیاشو بذاره مردم میرن سمتش

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۹
legend of zola

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۹
SUPER MARIO