خانهاخبار
HP هفته آینده گوشی موبابل خود را معرفی خواهد کرد

HP هفته آینده گوشی موبابل خود را معرفی خواهد کرد

۱۳۹۲/۱۰/۲۱

گوشی‌های HP را به خاطر دارید؟ HP سال‌های قبل در دنیای موبایل دستی بر آتش داشت اما ناگهان فعالیت خود را قطع کرد.

 

به گزارش امروز خبری از 9to5google رسیده است که هفته آینده HP می‌خواهد یک گوشی ارزان قیمت را معرفی کند. این گوشی قرار است قیمتی 200 دلاری داشته باشد. همچنین گفته شده که این گوشی شباهت زیادی به گوشی خانواده گلکسی نوت دارد در حالی که بسیار از آن ارزان تر است.

 

مدیر عامل HP به این امر معتقد است که در بسیاری از کشورها افراد از تبلت، رایانه و لپ تاب استفاده نمی‌کنند و تمام کارهای خود را با گوشی موبایل انجام می‌دهند، و HP نیز یک شرکت کامپیوتری است، بنابراین باید در دنیای موبایل نیز دخالت کند.

 

image

 

با وجود اینکه این حوزه در دستان سامسونگ، اپل، اچ تی سی و موتورولا است اما HP معتقد است که هنوز هم برای ورود به این بازی دیر نیست.

 

با ما همراه باشید تا ببینیم که HP هفته آینده چه خواهد کرد و آیا یک گوشی رقابتی را معرفی می‌کند یا خیر؟

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۷
گوشی فقط سامسونگ برندای دیگه اصلا در حد سامسونگ نیستن و اسباب بازی میدن بیرون فقط

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
سلام دوست عزیزی که جواب ما رادادی قیمتش میشه 600 تومان،اخه مگه به همون قیمتی که گفتن داخل بازار ما میفروشند قیمت ایفون اگه اشتباه نکنم 500 دلاره.حالا اینجا یک ونیم می فروشند

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
حقیقتاً فکرشو بکنید می خوایی وارد رقابت جهانی گوشی بشی.اصلا وحشتناکه.اچ پی هم شرکت خوبیه توانایی گوشی ساختنش هم خوبه اما هر قدر هم خوب باشی کار آسونی نیست در رقابت برندها جایگاهی رو کسب کنی، مگر اینکه نو آوری ارایه بده که تا به حال هیچ برندی انجام نداده.مارکهایی مثل سامسونگ و لنوو و هواوی و سونی و نوکیا و اپل .اینه همش برندهایی هستند که طرفدارای خودشونو دارن و این طرفداران به راحتی از برند مورد علاقه ی خود جدا نمیشن.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
حالا بزار گوشی بزنه وقتی همه بفهمن خوبه با کله میخرن همین بیکارایی که میان نظر چرت میذارن2روز تازه فهمیدن گوشی چیه نه سامسونگ خوبه 5تا گوشیشو بزار بقل هم عکس بگیره جورچینش کنه حضرت ادم نمیتونه حلش کنه از بس شبیه همه فقط اپل

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۱
گوشيهاي قديميش كه با كل گوشيها فرق داشتن اميدوارم الانم يه گوشي خاص بزنه