خانهاخبار
جنگ تمام شد؛توافق مدیر عامل‌های اپل و سامسونگ در خارج از دادگاه

جنگ تمام شد؛توافق مدیر عامل‌های اپل و سامسونگ در خارج از دادگاه

آیا این پایان کار جنگ این دو کمپانی است؟
۱۳۹۲/۱۰/۲۰

اپل و سامسونگ مدت‌ها است که بر سر مسئله پتنت‌ها با یکدیگر مشکل دارند و این مشکل را به دادگاه‌ها کشیده‌اند. اما با تعجب زیاد به نظر می‌آید که این جنگ تمام شده است.

 

به گزارش جی اس ام، خبرگزاری رویترز گزارشی را منتشر کرده که در آن از توافق این دو کمپانی صحبت شده است. در این گزارش آمده که تیم کوک و اوهیوون وون مدیر عامل‌های اپل و سامسونگ توافق کرده‌اند که با یکدیگر در بیرون از دادگاه به توافق برسند.

 

image

 

در حال حاضر تیم‌های حقوقی دو شرکت خود را آماده می‌کنند تا جلسه توافقی را در روز 19 فوریه و یا قبل از آن برگزار کنند.

 

مدرکی از دادگاه از این جلسه خبر داده و گفته که مدیر عامل‌های دو شرکت می‌خواهند با هم بر سر میز مذاکره بشینند. هنوز مشخص نیست که این پیشنهاد از طرف کدام کمپانی بوده است اما به نظر می‌‌آید که هر دو شرکت از این مسئله راضی هستند و می‌خواهند که هر چه زودتر این وضعیت به اتمام برسد. باید ببینیم که با خاتمه این جنگ بین این دو کمپانی موثر در دنیای موبایل چه پیشرفت‌هایی در این عرصه را مشاهده خواهیم کرد.

 

منبع: رویترز

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (63 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۸
Baba che khabare har dotashoon to kareshon super star an

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۷
واقعا برای طرفدارای اپل متاسفم که اینقدر جهان سوم هستن که هیچ چیزی رو نمیدونند و فقط الکی حرف میزنند.طرف میگه کپی..اخه بیچاره الان چه کپی رخ داده؟؟؟اون کسی که کپی کرد تو خاک امریکا اپل بود که محکوم شد...بعد وتو شد..اون زمانی که سامسونگ تاسیس شد هنوز جابز به دنیا نیمده بود..اپل ننگ تکنولوژی هست بعد یه عده چی میگن

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۳
درود بر پارسی گویان،کسانی که خون برادر برای بیگانه نریزند ... چی شد همه ساکت شدن! اونایی که سنگ این دو شرکت رو بر سینه میزدن،خجالت بکشن... واقعا شرم آوره که یک بره از گرگ سفید یا گرگ سیاه حمایت کنه ، گرگ گرگه شما خودتونو فدا نکنید! امیدوارم درس خوبی شده باشه واسه افرادی که بیهوده طرفدار 2آتیشن و هم وطن خودسونو براش خورد میکنن :)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۳
سلام من یه گوشی 1200 نوکیا(درورنگ،بیمه تا برج 6 سال دیگه ،لایستیک درو سفید،ننی سالم،گلگیر عقب گریسی) دارم حاضرم با گلکسی s4سامسونگ معاوضه کنم،مابقی 20000هزارتومنشم طی 2 قسط بهم بده(شرمنده سامسونگیا بخدا خیلی سخت بود ولی حقیقتو قبول کنین) .الی .

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۱
این کدوم بچه ننه لوسیه که همه جا توو تموم کامنت ها همش میگه ".اپل...و مایه سر افکندگی طرفداراش شد"؟ جقدر کار کردی تا این متنو از بر شدی بابایی؟