خانهاخبار
عکسی از رابط کاربری جدید سامسونگ به بیرون درز کرد

عکسی از رابط کاربری جدید سامسونگ به بیرون درز کرد

۱۳۹۲/۱۰/۱۸

از نمایشگاه CES کمی فاصله بگیریم و به اخبار دیگر قسمت‌های دنیای موبایل بپردازیم، باز هم خبری از منبع معتبر evleaks منتشر شده است.

 

به گزارش این منبع خبری اینبار به سراغ رابط کاربری سامسونگ رفته و اسکرین شاتی از رابط کاربری جدید این کمپانی که تاچ ویز نام دارد منتشر کرده است.

 

در حال حاضر تنها چیزی که منتشر شده ظاهر این رابط کاربری است که به نظر می‌آید در آن آیکون‌ها و شکل‌ها کمی حالت گرد و دایره‌ای پیدا کردند.

 

تصورها بر این است که سامسونگ خود را آماده کرده تا این رابط کاربری جدید را به همراه گلکسی اس 5 ارائه کند. شایعات می‌گویند که گلکسی اس 5 در نمایشگاه MWC 2014 در بارسلون معرفی خواهد شد، اما هنوز اظهار نظر قطعی از سامسونگ بیان نشده و تنها چند روز پیش یکی از مدیران این شرکت اعلام کرد که احتمال معرفی گلکسی اس 5 در MWC بسیار زیاد است.

 

image

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۲
هرکی ندونه نسخه ی بلک وین فون رو داده بیرون.الان همه آنلایک می کنن عزیزان باور کنید فقط یک بار از وین فون استفاده کنید دیگه هیچ سیستم عامل دیگه ای دستتون نمی گیرید.اندروی رو امتحان کردم و وین فون هم دارم.اصلا قابل مقایسه نیستند.

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۱
اون طرفداره ای شیپ اپلی که گفته کپی ios زده باید بهش بگم خیلی بیسواد هستی ای شیپ چون هیچی از سیستم عامل نمیدونی و حتی ios هم نداری...همین نسخه 7 سیستم عامل اپل کپی از اندروید بود...اپل ننگ تکنولوزی هست

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۱
کپی ios زده....

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۱
چقدر زیباست..افرین به سامسونگ..برای ورود برترین گوشی جهان ابر فون گلکسی اس5 لجظه شماری میکنم..سامسونگ یعنی دنیایی از نواوری و امکانات..سامسونگ منتظره شاهکارات هستیم....فقط سامسونگ.....

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۱
خداییش خوبه