خانهاخبار
سامسونگ در نمایشگاه MWC چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟+ویدئو

سامسونگ در نمایشگاه MWC چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟+ویدئو

۱۳۹۲/۱۰/۷

سامسونگ مانند هر سال در نمایشگاه MWC حضوری فعال خواهد داشت، به لطف اخباری که به بیرون درز می‌کنند و به لطف پتنت‌هایی که پر می‌شوند تقریبا می‌دانیم که سامسونگ چه چیزهایی را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

 

به گزارش به احتمال قوی در این نمایشگاه سامسونگ خانواده Galaxy Tab خود را به روز خواهد کرد، یک دیوایس نوت جدید را معرفی و در نهایت سیستم عامل تیزن خود را رونمایی می‌کند. به علاوه گفته شده که در این نمایشگاه سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را نیز بروز کرده و نسل دوم آن را معرفی خواهد کرد. در کنار معرفی نسل دوم ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ به احتمال زیاد یک دستبند به نام Galaxy Band نیز رونمایی می‌کند.

 

یک تحلیلگر به نام Lee Seung-woo گفته که سامسونگ مشغول طراحی نسل بعدی ساعت هوشمند خودش است و در سال 2014 آن را معرفی می‌کند. منبع ناشناسی که ارتباطی نزدیک با سامسونگ دارد نیز اعلام کرده در نمایشگاه MWC شاهد معرفی نسل دوم ساعت هوشمند سامسونگ خواهیم بود.

 

مشخصات ساعت Galaxy Gear 2 مشخص نیست، اما انتظارها بر این است که این ساعت صفحه نمایش خمیده و شفاف داشته باشد. امسال سامسونگ پتنتی را ثبت کرد که همه تصور می‌کردند ساعت Galaxy Gear باشد اما با معرفی این ساعت مشخص شد که این پتنت با ساعت معرفی شده تفاوت بسیاری داشت، بنابراین می‌توان حدس زد که این پتنت می‌تواند نسل دوم این ساعت باشد.

 

image

 

محصول دیگری که احتمال معرفی آن در نمایشگاه MWC وجود دارد، یک دستبند از طرف سامسونگ است. این دستبند که یک وسیله برای نمایش وضعیت فیزیکی کاربر مانند فشار خون و ضربان قلب است برای ورزشکاران و کسانی که به سلامت خودشان رسیدگی دارند کاربرد خواهد داشت. دستبند و ساعت سامسونگ می‌توانند یک چیز بسیار خاص باشند زیرا سامسونگ به تازگی ویدئویی را در وبسایت خود منتشر کرده است که آینده صفحه نمایش‌ها را نشان می‌دهد و در این ویدئو ساعت هوشمند خود را نیز به نمایش گذاشته است، شما می‌توانید این ویدئو را در ادامه مشاهده کنید.

 

نمایشگاه MWC 2014 در فاصله زمانی 24 تا 27 فوریه (۵ تا ۸ اسفند) در بارسلون برگزار می‌شود، ما تمام وقایع این نمایشگاه را به صورت کامل برای شما پوشش خواهیم داد با همراه باشید تا ببینیم که سامسونگ در این نمایشگاه علاوه بر ساعت، دستبند و تبلت‌های جدید محصولی دیگر را معرفی خواهد کرد یا خیر؟

 

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۱
اپلی ها بروند سیباشونو گاز بزنند و نیاز نیست برای سامسونگ نظری بدهند. چشم حسودایی مانند اپل در بیاد. دنیا فقط سامسونگ++++++

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۹
جواب اون کسی که میگه پردازنده اپل رو سامسونگ میساخت ... عزیزم چ ربطی داره فکر کردی هر شرکتی که چیزی برا کسی بسازه تکنولوژی داره؟ مثلا دوربین های سامسونگ مگه برا خودشه ؟ من نمیگم سامسونگ بد و اینا .ولی با اپل قابل قیاس نیست من خودم هم 5s دارم هم galaxy s4 تا galaxsy s5 هم بیاد میخرمش .اندروید رو باید با اندروید مقایسه کنی .نه ios که بالاترین ضریب امنیت رو داره .یکم سعی کن درک داشته باش

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۸
دوستان میگن سامسونگ تکنولوژنداره اپل تکنولوژی داره.... اگه سامسونگ تکنولوژی نداره چرا تا پارسال صفحه نمایش های اپل رو میساخت؟ چرا آیفون 5s که اپل خیلی باهاش مانور میده پردازندش توسط سامسونگ ساخته شد؟ درواقع جهان سوم بعضی از طرفدارای چشم بسته ی اپل هستن اگه سامسونگ نبود اپل خواب پردازنده ی 64بیتی رو هم نمیدید

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۸
سامسگ خیلی خوبه اما بیشتر به درد سیبری میخوره ,جون وقتی دستت میگیری خیلی خوب گرم می کنه

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۸
اونایی که جامعه رو قشر بندی می کنن باید بدونن که خودشون تو پایین ترین قشر فرهنگی هستن!