خانهاخبار
فروش ساعت هوشمند کوآلکام شروع شد

فروش ساعت هوشمند کوآلکام شروع شد

۱۳۹۲/۹/۱۲

بعد از موفقیت زیاد در دنیای ساخت پردازنده موبایلی کوآلکام اکنون تصمیم گرفته تا دنیای ساعت‌های هوشمند را هم تجربه کرده و وارد آن شود.

 

به گزارش کوآلکام پیش فروش ساعت خود را با نام Qualcomm Toq آغاز کرده است، این ساعت به گوشی‌های با سیستم عامل اندروید 4.0.3 متصل خواهد شد و این ارتباط از طریق بلوتوث انجام می‌شود. این کار باعث می‌شود که ساعت شما به عنوان یک وسیله جانبی برای گوشی شما تبدیل شده و کار شما با ناتیفیکیشن‌ها را آسان تر کند.

 

image

 

بر روی این ساعت شما می‌توانید آب و هوا، بازار بورس و باالطبع ساعت را مشاهده کنید. صفحه نمایش این ساعت 1.55 اینچ است و کوآلکام از تکنولوژی Mirasol  خود برای صفحه نمایش استفاده کرده است که باعث می‌شود در نور مسقتیم خورشید نیز خوانایی صفحه نمایش از بین نرود.

 

قیمت این ساعت 349.99 دلار است که از ساعت هوشمند سامسونگ گرانتر است و به علاوه تنها دو رنگ مشکی و سفید از گوشی را ارائه خواهد کرد.

 

در ادامه ویدئویی که کوآلکام به صورت رسمی منتشر کرده است را مشاهده کنید.

 

 

منبع: androidcommunity

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۰
بنظر من قیمتش نسبتا خوبه چون شما الان برین یه ساعت سنتی اما مارک بخرین کمتر از 700_800هزارتومان نیست که فقط زمانو نشان میده.حالا این ساعت با اینهمه کاربرد خیلیم گرانقیمت نیست.بد میگم بگو بد میگی

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲۲
به نظر من اسمارت واچ خیلی کابردی هست.دیگه نمی خواد یه سره گوشی یا تبلت را چک کنید ببینیدپیامک اومده یا زنگ خورده.اسمارت واچ سونی ضد آبه تا عمق 3 متر را جواب میده. ضدگردوغبار هم هست و نکته جالب تر اینکه برعکس موبایل که توی نورخورشید صفحه سیاه میشه،اسمارت واچ اینطوری نیست

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲۱
من به این 10 دلار بیشتر نمیدم

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۳
هااااااااااااااااااااا ایییییی یییییییییییعععنی چه؟!!!

مهمان

۱۳۹۲/۹/۱۳
فکر کن برم 350$ بدم nexus 5 بگیرم 350$ هم بدم به من میگن یه آدم عاقل !!!!