خانهاخبار
گوگل تایید کرد؛رابط کاربری برنامه دوربین اندروید را به زودی ارائه خواهد کرد

گوگل تایید کرد؛رابط کاربری برنامه دوربین اندروید را به زودی ارائه خواهد کرد

۱۳۹۲/۹/۵

به گزارش گوگل در صحبتی که با Cnet داشته تایید کرده که مشغول کار بر روی پایه و اساسی جدید برای گوشی نرم افزار گوشی‌های اندرویدی است.

 

کدهایی که در مخرن اندروید قرار داشت و منتشر شد نشان داد که گوگل سعی دارد یک رابط کاربری جدید برای نرم افزار دوربین در گوشی‌هایی که اندروید کیت کت را دریافت می‌کنند ارائه کند اما اعلام شد که این برنامه به همراه کیت کت ارائه نخواهد شد. API یا همان رابط کاربری جدید از فرمت raw، حالت Brust، تشخیص چهره، دوربین قابل حذف کردن و کنترل بهتر بر روی کیفیت تصویر را پشتیبانی خواهد کرد.

 

سخنگوی گوگل تایید کرده است که پشتیبانی از حالت brust و فرمت Raw در حال حاضر در لایه سخت افزاری اندروید گنجانده شده‌اند که در واقع قسمتی از نرم افزار است که با بخش واقعی سخت افزار درگیر است. گوگل همچنین دو ویژگی جدید را به همراه معرفی این رابط کاربری جدید ارائه خواهد کرد.

 

image

 

در حال حاضر نکسوس 5 در دوربین خود در حالت HDR+ از حالت Brust پشتیبانی می کند، که چند عکس را با سرعت خواهد گردفت و سپس این عکس‌ها را در یک عکس با کیفیت بالا ترکیب خواهد کرد. پیش از این نیز کمپانی‌های دیگر به طور مستقل در دوربین گوشی های خود این ویژگی را قرار داده بودند اما حضور این برنامه در رابط کاربری اصلی اندروید باعث می‌شود که کار برای توسعه دهندگان بسیار راحت تر شود.

 

 منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۹
ویندوز فون به گرد اندروید و ios نمیرسه اینو دیگه همه میدونن

مهمان

۱۳۹۲/۹/۹
گوگل متوجه شده که نسبت به برنامه های عکسبرداری ماکروسافت و ویندوزفون کمبود داره و میخاد اینجوری جبران کنه ولی با توجه به تجربه خودم تو ویندوزفون باید بگم اندروید تو زمینه عکسبرداری تکنولوژی قدیمی تری داره و عکسبرداری با گوشی های ویندوزفونی لذت بیشتری داره...

مهمان

۱۳۹۲/۹/۶
سلام نکسوس 5بی نظیره

مهمان

۱۳۹۲/۹/۵
دوستان ما داخل یکی از شهرک های خوزستان شهرستان بهبهان هستیم تقریبا 600 خورده جوان هستیم ک هممون هر روز ب سایت gsm سر میزنیم و شدیدا منتظر خبر راجع ب گوشی سامسونگ گالکسی اس5 هستیم. همین الان همه پولاشون رو جمع کردن بالای 2 میلون ک همین ک اومد بخرن. والا دق مرگ شدیم. ی خبر بدید لااقل بفهمیم کی رونمیایی میشه. ثواب داره. شهرک ما جالب ، عجیب ، و با مزس:)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۵
نظری ندارم. من فقط و فقط منتظرگوشی گالکسی اس 5 هستم همین