خانهاخبار
هوآوی Ascend P6 تا دو ماه دیگر بروزرسانی اندورید 4.4 کیت کت را دریافت خواهد کرد

هوآوی Ascend P6 تا دو ماه دیگر بروزرسانی اندورید 4.4 کیت کت را دریافت خواهد کرد

علاوه بر نسخه جدید اندروید این گوشی یک رابط کاربری جدید را نیز دریافت خواهد کرد.
۱۳۹۲/۸/۲۵

گوشی هوآوی Ascend P6 چند ماه پیش به عنوان نازک ترین گوشی دنیا معرفی شد، در زمان ارائه این گوشی اندروید 4.2.2 را بر روی خود داشت. این گوشی به علت ظاهر جذاب و ضخامت بسیار کم مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

 

به گزارش اکنون هوآوی تصمیم گرفته تا این گوشی خود که مورد استقبال قرار گرفته بود را رها نکند و به پشتیبانی آن ادامه دهد به همین خاطر به صورت رسمی توسط هوآوی اعلام شده است که اندروید 4.4 کیت کت برای این گوشی ارائه خواهد شد.

 

هوآوی اعلام کرده که این گوشی در ماه ژوئن (دی ماه) این بروزرسانی را دریافت می‌کند و در کنار دریافت این بروزرسانی رابط کاربری جدید هوآوی نیز به این گوشی فوق باریک اضافه خواهد شد و اولین بار هوآوی این رابط کاربری را در این گوشی ارائه خواهد کرد.

 

image

 

همانطور که می‌بینید هوآوی بدون ارائه بروزرسانی 4.3 برای این گوشی به صورت مستقیم به سراغ اندروید 4.4 رفته است، به طور حتم این کمپانی تنها کمپانی نیست که این کار را انجام داده است و باید منتظر این گونه عملکرد از سوی دیگر کمپانی‌ها باشیم.

 

بنابراین اگر هوآوی Ascend P6 دارید تنها کافی است 2 ماه دیگر صبر کنید تا بتوانید از اندروید 4.4 کیت کت بر روی گوشی خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

javad

۱۳۹۴/۱۰/۲۶
خوب

مهمان

۱۳۹۳/۳/۲
الان دوم خرداد نود وسه هست و هنوز خبری از آپدیت نیس ....

مهمان

۱۳۹۳/۲/۱۵
سلام.الان 16/2 اما هنوز این گوشی p6 نمیشه ابدیت کرد.

مهمان

۱۳۹۳/۱/۱۵
الان 15/1 هست نکنه میخواد توی دیماه سال 93 این آپدیت رو بده پس کو این آپدیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
همش حرفه الان 12 روز مونده تا عید هنوز خبری نیست اگه به صورت رسمی اعلام میکردند ما هم میدیدیم تو وب سایت هواوی هم هیچ خبری ازش نیست فقط تبلیغاتشه