خانهاخبار
سهم سامسونگ از دنیای اندروید چقدر است؟

سهم سامسونگ از دنیای اندروید چقدر است؟

۱۳۹۲/۸/۲۱

امروزه سهم سامسونگ از دنیای اندروید و گوشی‌های موبایلی چیزی نیست که کسی به زیاد بودن آن شک داشته باشد اما این سهم چه میزان است و چه تغییراتی داشته است؟

 

به گزارش امروز Localytics اماری را منتشر کرده است که سهم سامسونگ را از این دنیای پر زرق و برق و پر هیاهو یعنی دنیای موبایلی نشان می‌دهد. این گزارش اعلام می‌کند که سامسونگ 63 درصد از سهم موبایل‌های اندروید را در اختیار دارد که این شامل گوشی‌های موبایل،  فبلت‌ها و تبلت‌ها می‌شود. این میزان تقریبا دو برابر سهم دیگر کمپانی‌ها است، به علاوه از 10 موبایل اندرویدی پرطرفدار 8 موبایل متعلق به سامسونگ است که در جدول زیر می توانید این موبایل‌ها را مشاهده کنید.

 

image

 

image

 

اما در مورد تبلت‌ها وضعیت چگونه است؟ در مورد تبلت‌ها نیز سامسونگ برتری خود را نشان داده است، سامسونگ توانسته 53 درصد از سهام دنیای تبلت‌ها را در اختیار داشته باشد از 10 تبلت محبوب اندروید 5 تبلت متعلق به سامسونگ هستند و پرطرفدارترین تبلت گلکسی تب 2 است.

 

image

 

شما هم گوشی و یا تبلت سامسونگ دارید؟ به نظر شما سامسونگ تا چه زمانی می‌تواند به این سلطنت خود بر دنیای موبایل و به خصوص بر دنیای اندروید ادامه دهد؟

 

منبع: Sam Mobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۲
کاری به بقیه برند ها ندارم سونی از سامسونگ بهتره.

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۵
منم موافقم و میدونم برند سونی بهتره

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۴
اره من موافقم واقعا میشه گفت افتضاحه در برابر اپل و htc

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۴
به نظر من موفقیت سامسونگ بدون ارتباط به بدنه پلاستیکی میتونه ادامه پیدا بکنه. با همین بدنه پلاستیکی اپل و اچ تی سی رو با چالش مواجه کرده. احتمالا در آینده نزدیک با ارائه گوشی های با بدنه با کیفیت تر در کنار گوشی های پلاستیکی کل بازار رو قبضه خواهد کرد و دیگر خبری از اچ تی سی و شاید اپل نخواهد بود. البته به نظر من نوکیا الان مثل یک شیر خفته است که داره یواش یواش سرشو بلند میکنه و اون هم فقط به مدد ویندوز فون. چون من با ویندوز فون8 کار کردم واقعا میتونم بگم یک سیستم عامل سبک و روان هستش که میتونه رقیب جدی برای اندروید و ios باشه. منتظر باشید تا شکوفایی مجدد نوکیا رو با ویندوز فون ببینید. به نظر من در آینده نه چندان دور سامسونگ و نوکیا دو رقیب قدرتمند در بازار موبایل خواهند بود و رتبه سوم هم به اپل تعلق خواهد گرفت.

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲۴
سامسونگ هر چه قدر هم زور بزنه و حتی پردازنده ی 12 هسته ای هم بزنه باز هم به کیفیت HTC و Apple نمی رسه.