خانهاخبار
نکسوس 5 را ببینید؛ به همراه بعضی از مشخصات

نکسوس 5 را ببینید؛ به همراه بعضی از مشخصات

۱۳۹۲/۷/۲۷

گفتیم که قرار است گوگل نسخه بعدی اندروید را به همراه نسل بعدی نکسوس در روز 6 ابان معرفی خواهد کرد. تا این زمان چیزی در حدود 10 روز باقی مانده است.

 

به گزارش اکنون در سایت پلی استور این گوشی توسط گوگل نمایش داده شده و مشخصاتی مانند حافظه و ظرفیت باتری مشخص شده است.

 

بر طبق منابع غیر رسمی این گوشی حافظه 16 یا 32 گیگابایتی خواهد داشت و از کارت حافظه حافظه خارجی نیز پشتیبانی نخواهد کرد. همچنین گفته شده که نسخه 8 گیگابایتی این گوشی که پیش از این شایع شده بود نیز وجود نخواهد داشت.

 

image

 

در مورد باتری نیز گفته شده که ظرفیت باتری 2300 میلی آمپر است و صفحه نمایش اندازه‌ای 5 اینچی خواهد داشت. پردازنده گوشی نیز به احتمال قوی اسنپدراگون 800 است که چیز جدیدی نیست و پیش از ای در گوشی‌های Z ultra و Z1 دیده بودیم.

 

حال باید ببینیم که گوگل و ال جی با هم اینبار چه چیزی را رو خواهند کرد تا بتواند به عنوان یک نکسوس خوب و پر فروش مانند نکسوس 4 عمل کند. با همراه باشید تا ببینیم که چه پیش خواهد آمد.

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۸
میمردن اگه یه جای کارت حافظه میزاشتن ؟؟؟؟ این عیب ال جیه :(((((

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۸
نه دوست من هیچ چیز سامسونگ دروغی نیست اما آیفون به خاطر اینکه گوشیشو میزنه وسازندگان برنامه هاش طبق مشخصات دستگاه برنامه رو طراحی میکنن اما سامسونگ چی برنامشو گوگل میده بعد سامسونگ بیچاره میاد گوشیشو باهاش تطبیق میده درضمن اینو بدونید که همه ی محصولات آیفون از گالاکسی اس4 سامسونگ ضعیفترند به غیر 5اس که پردازندش 64 بیتی هستش که پردازنده ی اونو سامسونگ زده فقط خواهشا چرت نگید برید از نزدیک با آیفون 5 و گالاکسی اس4 بازی تمپل ران رو اجرا کنید بعد کیفیت سامسونگو میبینید در ضمن بدونید سیستم عامل اندروید سیستم عامل دامنه داری هستش وخیلی سنگینه

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۸
ن عاشق نکسوسم

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۷
نکسوس 4 که عالی بود ببینیم این چی از آب در میاد

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۷
بعضی از شما فقط از تو اینترنت مشخصات گوشی ها رو در میارید و نظر میدین.... درسته میتونید مشخصات گوشی های انرویدی رو با هم مقایسه کنید...و همه میدونیم سامسونگ پرچمدار اندرویده.... ولی نمیتونید گوشیهای اندرویدی رو با اپل مقایسه کنید... این مشخصاتی که شما توسایت میبینید فقط عدده... مثلا 8هسته ای سامسونگ جوریه که بعضی وقتا هنگ میکنه ولی 1یا2هسته ای اپل دوبرابر سامسونگه و اپل تو آزمایشاتی که چند هفته قبل روش انجام شد سرعتش 2 برابر پرسرعت ترین گوشی های جهان بود... پس کسایی که میان میگن اپل ضعیف شده یا نمیدونن یا... پس همهی اعدادی که تو سایت ا میخونید مثل 8 هسته ای و ... تبلیغاته