خانهاخبار
تعرفه های سیم کارت اعتباری دولتی معادل تعرفۀ تالیا تصویب شد

تعرفه های سیم کارت اعتباری دولتی معادل تعرفۀ تالیا تصویب شد

به گزارش گروه خبری GSM، جلسۀ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص تصمیم گیری پیرامون بررسی و تصویب تعرفه های ارائۀ خدمات تلفن همراه اعتباری شرکت ارتباطات سیار ........
۱۳۸۵/۱۰/۶
به گزارش گروه خبری GSM، جلسۀ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص تصمیم گیری پیرامون بررسی و تصویب تعرفه های ارائۀ خدمات تلفن همراه اعتباری شرکت ارتباطات سیار و همچنین بررسی و تصویب تعرفه ها و حق السهم دفاتر خدمات ارتباطی تشکیل شد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات دولتی اعلام کرد: در این جلسه پس از بررسی و تبادل نظر پیرامون دو بند دستور جلسه آن ها را مورد تصویب قرار داد و پس از بررسی تعرفه های پیشنهادی ارائه سیم کارت اعتباری توسط اپراتور اول تلفن همراه (MCI) به منظور رعایت شرایط رقابت در بازار تعرفه های سیم کارت اعتباری MCI معادل تعرفه های شبکه تلفن همراه اعتباری تالیا مورد تصویب قرار گرفت.
بر اساس این گزارش با توجه به پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مقرر شد شرکت مخابرات ایران پیشنهاد خود را در خصوص کاهش تعرفه های شبکه تلفن همراه دولتی (MCI ) و تالیا را حداکثر تا دو ماه به رگولاتوری ارسال کند تا در کمیسیون مطرح شود، ضمن آن که کمیسیون در مصوبه خود توصیه کرد تا تعرفه حداکثر تا 30 درصد بیشتر از تعرفه های کارکرد مصوب سیم کارت پس پرداخته باشد.
بنابر اعلام کمیسیون تنظیم مقررات، در این جلسه پس از بررسی و تصویب تعرفه ها و حق السهم دفاتر خدمات ارتباطی (دفاتر خدمات ارتباطات و فن آوری اطلاعات) تعرفه عرضه ریز مکالمات تلفن همراه را برای هارد کپی معادل 500 ریال و برای سافت کپی معادل 3000 ریال اعلام کرد.
همچنین کمیسیون حق السهم کلیه دفاتر امور مشترکان تلفن همراه و دفاتر خدمات ارتباطی تلفن همراه و ثابت مشروط بر اینکه 9 درصد عملیات مربوطه در دفاتر انجام گیرداز 20 به 40 درصد افزایش یابد.
                                        

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)