خانهاخبار
آیا این عکس فبلت نوکیا 1520 است؟

آیا این عکس فبلت نوکیا 1520 است؟

۱۳۹۲/۶/۱۶

باز هم یک عکس لو رفته توسط یک منبع خبری معتبر یعنی evleaks منتشر شده است.

 

به گزارش اینبار این منبع خبری عکس به سراغ نوکیا رفته است و عکس فبلت این کمپانی را که نام 1520 دارد منتشر کرده است. نوکیا آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد زیرا از سال 2014 دیگر هیچ گوشی هوشمندی با نام نوکیا تولید نخواهد شد.

 

با توجه به عکس اینطور به نظر می‌رسد که این فبلت اندازه 6 اینچی دارد که در آن کاشی‌های زنده ویندوزفون تغییر اندازه داده‌اند. رنگ فبلت زرد رنگ است و یک دوربین با کیفیت به همراه فلاش LED در پشت آن قرار دارد.

 

البته برای اینکه بتوانیم این عکس‌ را نامطمئن بدانیم دلایلی نیز وجود دارد، اول اینکه لنز دوربین و فلاش بسیار شبیه به 925 است و  با توجه به شایعات گذشته لنز این دوربین باید کوچکتر باشد.

 

دوم اینکه صفحه نمایش دقیقا مانند اسکرین شاتی است که پیش از این از صفحه نمایش این گوشی دیده بودیم، با این وجود evleaks منبع خبری مطمئنی است و باید به آن اطمینان کنیم، اما بهترین کار این است که صبر کنیم تا این گوشی توسط نوکیا معرفی شود.

 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۸
یه 2 - 3 کیلویی هست!

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۷
سلام ببخشىد نصب به بازى هاى HD چهترى است ممنون

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۷
قابل توجه کسایی که میگن نوکیا مرد:اولا مایکروسافت برای 10 سال نوکیارو خریده بعدشم نه همه نوکیا رو مثلا سری آشا و آشا به پایین بازم به نام نوکیا تولید میشه و در مورد گوشیای لومیا بگم که یه اسمی بین ویندوز و لومیا برای گوشیایی که بعدا تولید میکنن انتخاب میشه و .... که همینارو بدونین کافیه

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۷
نوکیا در حالی داره نفس های آخر خودش رو می کشه که یک زمانی بهترین سیستم عامل دنیا رو داشت.بهترین کیفیت ساخت حتی در زمان اپل داشت اما زمانی که به بحران نخورده بود.پرفروش ترین گوشی ها رو داشت.هر کی می خواست بدونه بهترین کشور سازنده گوشی کجاست می گفتند فنلاند بعد می گفتن به لطف نوکیا.اون زنگ اس ام اس و مکالمه معروفش.به سیمبین توجه نکرد.اپ استور خوب نداشت.بعد از شکست سیمبین بجای این که به سمت اندرورید بره اشتباه کرد و اسیر بیل گیتس شد.شایسته سالاری نکرد. در گوشی هاش بجای امکانات عمومی بیشتر به سمت امکانات خاص و به درد نخور رفت حتی از سامسونگ و اپل تقلب هم نکرد.نوکیا اولین شرکتی که گوشی و ارتباطات رادیویی بود که حالا نابود شد و فقط ازش n70 شش سال پیش موند که یکی از پر فروش گوشی های زمان خود بود.

مهمان

۱۳۹۲/۶/۱۷
نوکیا بدرود... رفتی اما خاطراتت همچنان باقیست... بدرود... این طور که بوش میاد یه اپل جدید تو راست از نوع ماکروسافتیش.