خانهاخبار
عکس‌هایی از پنل جلویی گوشی نوت 3

عکس‌هایی از پنل جلویی گوشی نوت 3

۱۳۹۲/۶/۵

می‌دانیم که شما هم مانند تمام دوستداران سامسونگ علاقه دارید تا ببینید گلکسی نوت 3 چه شکلی خواهد بود. در خبری که چند ساعت پیش منتشر کردیم اعلام کردیم که سامسونگ تایید کرده است در 13 اردیبهشت نوت 3 و ساعت گلدن را معرفی خواهد کرد.

 

به گزارش اکنون عکس هایی از پنل جلوی گوشی نوت 3 به دست وبسایت SonnyDickson.com رسیده است که ادعا می‌کند از یک منبع معتبر خودش از چین این عکس‌ها را به دست آورده است.

 

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید در پشت پنل چیپ سیناپتیک قرار دارد که نشان دهنده این امر است که گوشی به سنسور لمسی سیناپتیک که به لمس انگشت حساس است مجهز خواهد بود.

 

هنوز مشخص نیست که دیگر مشخصات گوشی چگونه خواهند بود، شما فکر می‌کنید این عکس‌ها درست هستند و سامسونگ از سنسور اثر انگشت بر روی نوت 3 استفاده خواهد کرد؟

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۶/۹
فکرکنم سامسونگ دوست نداره شکل گوشیاشو تغیر بده بابا اس3 که دقیقا اس4 هستش در جلوشون فقط یه سنسور ودکمه پایینشون فرق داره .اینم که کلا شبیه نوت 2 هستش این چه وضشه بابا منم از خرید اس 4 پشیمون شدم.فکرکنم درمورد گوشیا اشتباه میکردم و آیفون بهتره ولی هرجور باشه برا ایران اس4 بهترین گوشیه

مهمان

۱۳۹۲/۶/۷
هرچی که باشه سامسونگ سره

مهمان

۱۳۹۲/۶/۶
خیلی گوشی خوبیه اما قیافیه ی گوشی های سامسونگ تکراری شده.

مهمان

۱۳۹۲/۶/۶
100% گوشی یعنی سامسونگ بی صبرانه منتظرم بیاد و 100% می خرمش اولین گوشیم گلگسی s2 بود سریع فروختمش نوت خریدم بعد فروختمش نوت2 خریم حالا نوت2 رو می فروشم و نو3 را می خرم ♥

مهمان

۱۳۹۲/۶/۶
نیازی به این عکس نبود از اول هم شکلش معلوم بود. ما تا 10 سال بعد سامسونگ هم می تونم پیشبینی کنم همش شبیه اپل هست