خانهاخبار
عکسی جدید از گوشی جدید درب دار (تاشو) سامسونگ با سیستم عامل اندروید

عکسی جدید از گوشی جدید درب دار (تاشو) سامسونگ با سیستم عامل اندروید

این گوشی با سیستم عامل اندروید 4.1.2 ارائه خواهد شد.
۱۳۹۲/۵/۱۳
به نظر می‌آید که سامسونگ حقیقتا قصد تولید گوشی تاشو یا همان درب دار با سیستم عامل اندروید را دارد. چند روز پیش در مورد این گوشی برای شما اطلاعاتی را منتشر کردیم.
 
به گزارش به تازگی عکس‌هایی از گوشی منتشر شده است که نشان دهنده این امر است که به زمان معرفی این گوشی بسیار نزدیک هستیم.
 
گفته می‌شود که مشخصات این گوشی به این شرح باشد: صفحه نمایش آمولد با کیفیت WVGA، پردازنده اسنپدراگون 400 با 4 هسته Cortex-A7 و سرعت 1.7 گیگاهرتز، رم 2 گیگابایتی، دو دوربین، پشتیبانی از LTE و اندروید 4.1.2.
 
 
image
 
 
نام این گوشی در مارکت کره جنوبی Galaxy Golden (گلکسی گلدن) خواهد بود اما مشخص نیست که این گوشی در دیگر بازارها چه نام خواهد گرفت.
 
اگر این گوشی که یک سیستم عامل جدید را در یک مفهوم مدل گوشی قدیمی یعنی گوشی‌های درب دار گنجانده است ارائه شود شما علاقه‌ای به خرید آن خواهید داشت؟
 
منبع: sammobile
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (61 نظر)

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
دوست عزیز که میگی پیشرفت و فراتر از اینا........ همه حرفایی که میزنی درست ولی سلیقه افراد اصن ربطی به اختراعات جدید نداره.. خود من یا خیلی های دیگه عاشق گوشیه تاشو هستیم و از این گوشیای جدید متنفر.... من از این گوشی حتما میخرم... مدت زیادیه منتظر یه گوشی تاشو جدید هستم با هر قیمتی ... بازار پر شده از گوشی های بدردنخور... تاشو کجایی که یادت بخیر..... مطمئنا سامسونگ با عرضه ی این گوشی سود زیادی به جیب میزنه... واقعا دست مریزاد به طرز فکرشون

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۵
صفحه نمایش از این بدتر نبود بزارن روش.همه چیزش عالیه به چز اون

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۴
ایده خیلی خوبیه بیاد میخرم

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۴
همه قشنگی آندروید به لمسی بودنشه!

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۴
من ک اگه بیاد نمیگیرمش...الان هم ی s4 دارم و هم ی iPhone 5...جفتشونم ساده ان ک ب نظر من برای یک گوشی هوشمند بهتر باشه...گذاشتن پردازنده 4 هسته ای هم در این گوشی ب نظر من ی اشتباه محظه ک بدون هیچ کاربردی فقط قیمت این دستگاه رو افزایش میده و ب نظر من با قیمت پایین تر، افراد بیش تری از این مدل استقبال میکنند...ولی در هر حال این گوشی در بازار طرفداران خاص خودش رو خواهند داشت...من کسی نیستم ک مثل بعضی ها دنبال طرفداری از یک شرکت خاص باشم...من طرفدار پیشرفت تکنولوژی ام...حال مهم نیست ک چه شرکتی این مسیر رو دنبال کنه.... با تشکر...رضا بهداد