خانهاخبار
عکسی از جعبه گوشی‌های آیفون ارزان قیمت یا همان آیفون 5C

عکسی از جعبه گوشی‌های آیفون ارزان قیمت یا همان آیفون 5C

این آیفون احتمالا در 15 شهریور معرفی خواهد شد.
۱۳۹۲/۵/۷
بارها و بارها عکس‌ها و فیلم‌های مختلفی را از آیفون ارزان قیمت اپل دیدیم و آن‌ها را منتشر کردیم اما با این عکسی که امروز منتشر شده است باور ما برای وجود این تبلت بیشتر و بیشتر شده است.
 
به گزارش نام این گوشی یعنی نسخه ارزان آیفون  iPhone 5C خواهد بود. امروز عکس‌هایی از جعبه این آیفون منتشر شده است و طراحی آن جای بحث دارد.
 
جعبه‌های معمول آیفون حالت مستطیلی دارند و بر روی خود یک عکس از آیفون درونشان را نشان می‌دهند اما همانطور که در عکس مشاهده می کنید این جعبه‌ها که برروی آن‌ها نام آیفون 5C نوشته شده است لبه‌های تیز ندارند و لبه‌های آن‌ها گرد است و به علاوه جنس آن‌ها از پلاستیک ساخته شده است. این بسته بندی شباهت زیادی به بسته بندی آی‌پاد تاچ نسل چهارم دارد.
 
 
image
 
به هرحال گفته شده که این بسته بندی 7 تا 8 سانتی متر ضخامت دارد و به اندازه‌ای است که یک گلکسی اس 4 می‌تواند در آن جای بگیرد. این موضوع بدان معنی است که آیفون 5C می‌تواند صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد.
 
اما نامگذاری این آیفون نیز جالب است که پسوند C را بر روی خود دارد در محصولات اپلی حرف S نشان دهنده این است که یک محصولی ارائه شده که بروز شده نسل قبلی و قوی تر از آن است. اما C چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ آیا فقط یک نماد برای نشان دادن سطح متوسط بودن گوشی است و یا شاید منظور این است که گوشی مخصوص بازار چین China است؟(زیرا اپل در بازار بزرگ چین چندان موفق نبوده است).
 
گفته می‌شود که این گوشی در 6 سپتامبر برابر 15 شهریور معرفی شود.
 
نظر شما چیست آیا آیفون 5C وجود خارجی دارد یا تمام این شایعات بی اساس هستند؟
 
منبع: GSMArena
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (73 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۷
اگر آیفون سی شایعه نباشه به نظر من اپل نمیاد محصولشو خراب کنه که بخواد اسم cheap رو بذاره رو آیفون!! چون این آیفون گفته شده در رنگ های مختلف میاد بیرون c مخفف colors یا همون رنگ هاست ... Mehrnoosh

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۲
شبیه جعبه این پنیر پگاه ها هست !!!!!!!!! موافقا ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++بدن ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۲
3 تا 100 تومن بیا این وره بازار

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۱
Iphone 5cheap

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۱
به نظر من اگه وارد ایران شه یکی از پر فروش ترین گوشی های سال بشه. اگه موافقید + اگه نه - باتشکر