خانهاخبار
سهم هر کدام از برندهای اندرویدی از ترافیک وب چه میزان است؟

سهم هر کدام از برندهای اندرویدی از ترافیک وب چه میزان است؟

سامسونگ مانند همیشه در رتبه اول ایستاده است.
۱۳۹۲/۴/۲۶

همه می‌دانیم که سامسونگ کار خود را خوب بلد است و به همین علت بزرگترین کمپانی گوشی ساز در جهان است. اما شاید خالی از لطف نباشد که با هم ببینیم این کمپانی بزرگ گوشی ساز چه میزان از ترافیک وب گوشی‌های اندرویدی را دارد.

 

به گزارش مطالعات یک کمپانی تبلیغات شبکه با نام Chitika دیروز نتشر شد که این مطالعه برای تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها است. بر اساس این گزارش حدود 50 درصد ترافیک وب گجت‌های اندرویدی در کانادا و آمریکا متعلق به سامسونگ است.

 

در رتبه دوم HTC ایستاده است که تنها 9.7 درصد از این ترافیک را به خود اختصاص داده است. در تبه‌های بعدی موتورولا، آمازون و ال جی  قرار دارند.

 

image

 

این کمپانی همچنین به صورت جز به جز سهم هر کدام از گوشی‌های سامسونگ را نیز منتشر کرده است و همانطور که مشاهده می‌کنید بیشترین سهم از ترافیک وب در گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ مربوط به گلکسی اس 3 است و گلکسی اس 4 تنها 7 درصد از این سهم را دارد.

 

image

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۱
اقا من نمیدنم چرا قبول نمیکنید سامسونگ برترین کمپانی گوشی سازیه خود مخابرات های امریکای مثلVerizon که قبلا توسط اپل مردمو جذب میکرد الان دیگه توسط سامسنگ این کارو میکنه

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۰
بعضیا میگن چون سامسونگ روزی چهار تا گوشی میده بیرون سهم زیادی داره خب مسئله ای نیست برند های دیگه هم از خودشون عرضه نشون بده روزی چهار تا گوشی بدن بیرون ولی گمونم عرضه ندارن

مهمان

۱۳۹۲/۴/۳۰
فقط اس 3 من دارم آخر گوشیه.apple که اصلا جزء گوشی حساب نمیشه

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۹
اس3 حدود15درصد کل ترافیک اینترنت آندروید روبه خودش اختصاص داده !!!

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۹
فقطSamsung.هيچ كار خونه أي نميتونه گؤشي هايي مث سامسونگ درست كنه!!