خانهاخبار
اولین بنچ مار‌ک‌های سونی Xperia ZU در AnTuTU و سربلندی این فبلت

اولین بنچ مار‌ک‌های سونی Xperia ZU در AnTuTU و سربلندی این فبلت

این فبلت در حال حاضر به بهترین پردازنده دنیا مجهز است.
۱۳۹۲/۴/۵

دیروز سونی اولین فبلت ۶.۴۴ اینچی با صفحه نمایش فول اچ دی دنیا را معرفی کرد.

 

به گزارش امروز اسکرین شات‌هایی منتشر شده است که نشان دهنده بنچ مارک‌های این فبلت در سرورهای AnTuTu است. پیش از این کارایی پردازنده جدید Snapdragon 800  با هسته‌های Krait 400  آن مورد بررسی قرار نگفته بود.اما همه انتظار این را داشتند که این پردازنده بتواند در صدر جدول پردازنده‌های تست شده در AnTuTu  بایستد.

 

image

 

در اینجا سونی Xperia ZU توانسته با پردازنده قوی خود در صدر گوشی‌ها و بالاتر از گوشی‌هایی مانند Galaxy S4 بایستد. همان طور که می‌بینید بعد از این فبلت سونی نام یک گوشی از سامسونگ که هنوز معرفی نشده و کد SHV-E330S را دارد قرار گرفته است.

 

وبسایت GSMArena بر طبق این امتیازها یک نمودار را برآورد کرده است که در زیر مشاهده می‌کنید.

 

image

 

به نظر می‌آید که سونی آمده تا تمام رقبا را از میدان بیرون کند، اما باید منتظر پاسخ قاطعانه سامسونگ با Galaxy Note III باشیم و به نظر نمی‌آید که سامسونگ قصد داشته باشد بازار فبلت‌ها را که خود سامسونگ به عنوان اولین کمپانی قدم در این بازار گذاشت را به کمپانی‌های دیگر بدهد.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۲
کیفیت عکسهای 12 را اصولا نباید با 8 مقایسه کرد و لی از نظر فشرده سازی و الگوریتمهایی که هر شرکت در این مورد به کار میگیرد اختلاف هایی وجود دارد که ممکن است در بعصی کمتر ودردیگران کمی بیشتر جزییات حذف شوند ولی در مجموع در این زمینه تمام شرکتهای معتبر تقریبا در یک سطح هستند ولی خوب در بین گوشیها نوکیا n8 و مخصوصا نوکیا 808 به خاطر داشتن سنسور بسیار بزرگ در رزولوشنهای مساوی به وضوح عکسهای با کیفیت تری می گیرند ولی در دنیای دستگاههای عکاسی حرفه ای (سونی - کانون - نیکون و.... ) رقبای سرسختی برای یکدیگر می باشند .

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۱
خواهشا اول بخونین بد نظر بدین! سونی فقط یاد داره با افزایش قدرت پردازشی رقبارو کنار بزاره! اما هنوز یاد نداره با زیبا کردن محیط کاربری حس تاچ ویزو و اچ تی سی سنسو به آدم منتقل کنه! سونی جان اول برو صفحه نمایشاتو درست کن بعد پردازندتم قوی کن! اکسپریا زد با دوربین 13 مگاپیکسلس اندازه ی 8 مگا پیکسلیا عکس میگرفت! حتما این اندازه ی 5 مگا پیکسلیا عکس میگیره! اگه یکی بخواد به پردازنده ی گوشیشو و روونی گوشیش بنازه سونی عالیه! ولی اگه میخواین از همه نظر به گوشیتون بنازین سامسونگ گلکسی اس4! صفحه نمایشش تو آفتابم تو زاویه های مختلف عالیه! بزن لایکه قشنگو!

مهمان

۱۳۹۲/۴/۹
نمیدانم چرا از زمانهای قدیم که گوشی های سامسونگ نمیتوانستند حتی برنامه ها وبازی های جاوا را اجرا کنند (محدودیت KB 700 یک طرف - و مصیبت وصل شدن به اینترنت یک طرف - و تازه در آخر سرعت پایین اجرای بازیهای سبک ونه چندان سنگین از طرف دیگر - که کلا طرف را مجبور به بی خیال شدن نصب برنامه می کرد ) حس حقارتی در سامسونگی ها بوجود آورد که ت حالا ادامه دارد و هر شرکتی که محصول خوبی تولید میکند اشکشان سرازیر میشود و ایرادهای بنی اسراییلی شروع میشود . کمی تحمل بد نیست . PAYAM

مهمان

۱۳۹۲/۴/۹
الان این همه ادم میان اینجا نظر میدن پول خریدنشو دارن؟نه جدی؟

مهمان

۱۳۹۲/۴/۹
فقط یه سوال gs4 8 هستس zu 4 هسته xpria zu چجوری تونسته ازیه گوشی که در حالت عادی 4هستس ولی زمانی که تهد فشار قرار می گیره می شه 8هسته سرتر باشه مگه می شه یه ماشین 4 سیلندر از یه ماشین 8 سیلندر بهتر راه بره gs4 ازنظر تکنولوژی ساخت خیلی بالاست خودم نوت دارم ولی با gs4 خیلی کار کردم بعد این جدول امار کیه حتما ا ح م د ی