خانهاخبار
اپل در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید به iOS7+ویدئو

اپل در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید به iOS7+ویدئو

۱۳۹۲/۳/۲۸

همیشه زمانی که سیستم عامل iOS برای توسعه دهندگان ارائه می‌شود در نسخه اصلی که چند ماه بعد ارائه می‌شود تغییراتی توسط توسعه دهندگان و اپل اعمال خواهد شد. سیستم عامل iOS7 نیز از این قائده مستثنی نیست.

 

به گزارش اپل در حال حاضر مشغول تست تعدادی ویژگی جدید برای iOS7 است. یک توسعه دهنده به نام Hamza Sood  تعدادی ویژگی جدید مانند به کار بردن فولدر در فولدر و ویژگی‌های لمسی جدید در قسمت مولتی تسکینگ و حرکت بین صفحه‌ها را کشف کرده است اما توجه داشته باشید برای فعال کردن این ویژگی‌ها در حال حاضر نیاز به چند ترفند است.

 

image

 

در حال حاضر برگشتن به صفحه قبل در صفحه تنظیمات با کشیدن صفحه از سمت چپ به راست امکان پذیر است.

 

به نظر می‌آید که اپل می‌خواهد به کاربران این امکان را بدهد که بتوانند به راحتی آیکون‌های برنامه‌های اصلی که مخصوص خود اپل را را مخفی کنند. همچنین در اینجا امکان ساخت فولدر در فولدر نیز امکانپذیر خواهد شد.

 

حال باید ببینیم که اپل این تغییرات را اعمال می‌کند یا خیر؟ شما می‌توانید فیلم‌ این تغییرات که اپل در حال تست آن‌ها است را از لینک زیر دانلود و مشاهده نمایید.

 

دانلود ویدئو

منبع: 9to5mac

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۳۱
هموطنان عزیز به نظرم دفاع و یا تعریف از مزایای موبایلی که داریم تا حدودی خوبه ولی تعصب زیاد به هر برندی که داریم و خصوصا درگیری و ناسزا به دیگران خیلی زشته وقتی مدیران کمپانیهای تولید موبایل از سامسونگ گرفته تا اپل ذره ای برای ما ارزش نمیزارن و ماه قبل سامسونگ و چند روز قبل هم اپل فروشگاههای مجازی خودشون رو برای ما مسدود کردن چرا برای تعصب به برند اونها با همدیگردرگیری لفظی بکنیم

مهمان

۱۳۹۲/۳/۳۰
بابا این فیلم که همش سیاه است.