خانهاخبار
تشکر یک سناتور آمریکا از تیم کوک به خاطر یک ویژگی جدید نسخه جدید iOS

تشکر یک سناتور آمریکا از تیم کوک به خاطر یک ویژگی جدید نسخه جدید iOS

این سناتور از تیم کوک به علت قرار دادن ویژگی بروزرسانی خودکار برنامه‌ها تشکر کرده است.
۱۳۹۲/۳/۲۱

ماه گذشته یک سناتور آمریکایی با نام John McCain در برنامه‌های مالیاتی از تیم کوک در مورد یک موضوع سؤال کرده بود که چرا باید مجبور باشد برنامه‌های آیفون خود را به صورت دستی به‌روزرسانی کند و چنانچه یک برنامه به‌روزرسانی دریافت کرده باشد چرا نباید به صورت اتوماتیک این به‌روزرسانی را دریافت کند.

 

به گزارش دیشب اپل با معرفی iOS جدید این قابلیت را به سیستم عامل خود اضافه کرد که به صورت خودکار برنامه‌هایی که به‌روزرسانی را دریافت کرده باشند خود را بروز کرده و نیازی نباشد تا حتماً بر روی آن کلیک کنید تا آن برنامه بروز شود.

 

در همین راستا این سناتور آمریکایی در یکی از صفحات اجتماعی خود از تیم کوک به علت قرار دادن این ویژگی در نسخه جدید iOS تشکر کرده است و به نظر می‌آید یکی از خوشحال‌ترین افرادی که از این نسخه iOS راضی است همین سناتور آمریکایی باشد.

 

image

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۳
من خودم عاشق اپل هستم ولي اينهاهمه تبليغاته

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۱
اول اینکه جیلبرک نکن... دوما مطمین باشید اوتو اپدیت روشن و خاموش داره... دوستان یه جوری حرف میزنن انگار ویندوز اورجینال استفاده میکنن... ویندوزو گفتم چون اوتو اپدیت چیز جدیدی نیست.. قبلا تو ویندوز هممون اتو اپدیتو خاموش میکنیم درسته؟ اینجا هم همین کارو بکنید :)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۱
این همون رقیب اوباما برا انتخابات 2008 نیست؟

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۱
من هنوز امکانات جدیدش را ندیدم آحرش مثل سامسونگ نمیسره که نو آوردی داشته باشه و چیزای جدیدش برنامه هست و یه کم ظاهرش تغییر کرده فقط سامسونگ اس 4

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۱
بعد می گن اپل بد .