خانهاخبار
تیم کوک: احتمال ورود اپلیکیشن‌های اپل به اندروید وجود دارد

تیم کوک: احتمال ورود اپلیکیشن‌های اپل به اندروید وجود دارد

شاید به زودی شاهد حضور سافاری در اندروید باشیم.
۱۳۹۲/۳/۸

همان‌طور که در خبر قبلی برای شما گفتیم دیشب تیم کوک یک مصاحبه جنجالی را داشته و چیزهای جالبی را بیان کرده است.

 

به گزارش اما شاید یکی از عجیب‌ترین نظرات تیم کوک این بوده که او اعلام کرده امکان  ورود اپلیکیشن‌های اپل به اندروید وجود دارد. این بدان معنی نیست که تیم کوک اعلام کرده باشد ۱۰۰ درصد این اتفاق خواهد افتاد اما نشان دهنده این است که تیم کوک این نظریه را قبول دارد.

 

image

 

یکی از تماشاگران از تیم کوک پرسیده که امکان پشتیبانی آی کلاد از سایر پلتفرم‌ها وجود دارد یا خیر؟ تیم کوک در جواب اعلام کرده: ما در این رابطه هیچ مشکلی نداریم و اگر احساس کنیم این موضوع نیاز است این کار را انجام خواهیم داد.

 

این موضوع که اپل اپلیکیشن‌های خود را وارد اندروید کند بسیار موضوع جذاب و جالبی خواهد بود. به عنوان مثال تصور کنید در یک گوشی اندرویدی از مرورگر پرقدرت سافاری برای مرور اینترنت استفاده کنید.

 

این موضوع برای شما جالب نیست؟

 

منبع: AllThingsD

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (58 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۰
به نظر من اپل یا بهتر بگم ios با اینترنت (پر سرعتا) باید باهاش کار انجام داد پس تو ایران فقظ می تونید نرم افزاراشو استفاده کنید . ولی با سامسونگ یا سیستم عامل اندروید می تونید در ایران هم کار کنید و مشکلی پیش نماید ولذت بیشتری هم از اندروید می برید. اما در کشوری مث امریکا که اینترنت پر سرعت وجود داره مردم واقعا به iphone شرکت اپل احتیاج دارند .پس برای ما اییرانیا گوشی های سامسونگ بهتره.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۹
قابل توجه يكي از مهموناي عزيز: ببين داداش گلم!!!ما همه فهميديم كه تو آيفون5 داري!!!

مهمان

۱۳۹۲/۳/۹
عجب من موندم شماها چطور میتونین طرفدار گوشی باشین بیکارین دیگه تازه جالب اینجاس بعضیا با افتخار اسم گوشیشونو بالای نظراتشون مینویسن بعد اگر اپلیکیشن های اپل هم وارد آندروید نمی شد مگه آندروید چیز بود که نتونه بهتر از اونا رو بسازه.(...)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۹
خیلی هم بد است اپل شرکت نژاد پرستانه است

مهمان

۱۳۹۲/۳/۹
من هرگز را نمی خرم به دلیل اینکه سیستم آنها نژاد پرستانه است چون به ایرانی ها نمی فروشد از همه ایرانی ها می خواهم اپل را تحریم کنند