خانهاخبار
ال جی نمایشگر‌های جدید خود را معرفی کرد

ال جی نمایشگر‌های جدید خود را معرفی کرد

دو نمایشگر توسط ال جی به نمایش گذاشته شده است.
۱۳۹۲/۳/۴

به خاطر دارید که گفتیم ال‌جی در نمایشگاه سالانه صفحه نمایش‌ها می‌خواهد صفحه نمایش جدید نشکن خود را معرفی کند.

 

به گزارش این نمایشگاه برگزار شد و ال‌جی ۲ صفحه نمایش جدید خود را معرفی کرد. یکی از این صفحه نمایش‌ها ۵ اینچی Oxid است و لبه های آن تنها ۱ میلی‌متر است. در کنار این صفحه نمایش یک صفحه نمایش ۵ اینچی OLED با کیفیت HD که انعطاف پذیر است معرفی شد.

 

صفحه نمایش ۵ اینچی Oxid کیفیت 720p را دارد و از تکنولوژی TFT استفاده می‌کند. این صفحه نمایش انرژی بسیار کمی را مصرف می‌کند.

 

image

 

image

 

image

 

صفحه نمایش نشکن و منعطف این کمپانی از پلاستیک ساخته شده است و و گفته شده تا آخر امسال بر روی گوشی‌های موبایل استفاده خواهد شد. این صفحه نمایش کیفیت HD خواهد داشت و گفته شده در زمان ارائه به بازار احتمال اینکه اندازه‌های متفاوتی برای آن ارائه شود نیز وجود دارد.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: Engadget

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۶
به نظر من کیفیتش عالی.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۶
واقعا" حرف نداره . فقط الجی

مهمان

۱۳۹۲/۳/۶
خب مثلا ال جی هدفش از ساختن این چی بوده؟؟؟؟ :))))

مهمان

۱۳۹۲/۳/۵
دوستان عزیز خواهشا دعوا نکنین . اگه سامسونگ از ال جی تقلید کرده باشه یا ال جی از سامسونگ ، اطمینان داشته باشید کار به شکایت میکشه . ولی چرا این اتفاق نیفتاد چون تکنولوژی صفحات انعطاف پذیر انحصاری نیست . وقتی یه موضوعی میشه تقلب ، که الگوی انجام کار از برند دیگری تقلید شده و برای پیاده سازی روی محصول هیچ آزمایش و تحقیقی صورت نگرفته . ولی هم سامسونگ و هم ال جی کلی هزینه برای این تحقیقات صرف کردن

مهمان

۱۳۹۲/۳/۵
اگه بیاد ایران چی میشه