خانهاخبار
سونی پروژه تبلت 13 اینچی خود با تکنولوژی e-ink را معرفی کرد

سونی پروژه تبلت 13 اینچی خود با تکنولوژی e-ink را معرفی کرد

این تبلت از لمس و قلم همزمان پشتیبانی خواهد کرد.
۱۳۹۲/۲/۲۳

سونی پروژه جدید خود را معرفی کرد، در این پروژه سونی به دنبال تولید یک لوح 13.3 اینچی است که داخل خود جوهر-الکترونیکی دارد و از لمس و قلم پشتیبانی می‌کند.

 

به گزارش این تبلت قرار است صفحه نمایش 13.3 اینچی قابل انعطاف با تکنولوژی e-ink  داشته باشد، کیفیت این صفحه نمایش 1200×1600 پیکسل خواهد بود، حافظه داخلی تبلت قرار است 4 گیگابایت باشد و از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی کند.

 

image

 

از امکانات اتصالی دستگاه می‌توان Wi-Fi b/g/n را نام برد. نمونه اولیه این تبلت از یادداشت برداری پشتیبانی خواهد کرد اما تنها چیزی که در حال حاضر پشتیبانی می‌کند فایل های PDF است. اندازه ان در حدود یک کاغذ A4  است و 233x310x6.8 میلیمتر و وزن آن نیز 358 گرم خواهد بود. سونی قول داده که باتری این تبلت با Wi-Fi خاموش تا سه هفته را پشتیبانی خواهد کرد.

 

به نظر می‌آید که تا چند ماه دیگر شاهد حضور این تبلت در بازارها باشیم.\

 

منبع: Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۵
سونی به جای این بهتر بود تبلت سری زد خود رو با یک صفحه نمایش e-link می ساخت تا برای کسانی که هم سیستم عامل اندروید و هم صفحه مناسب با کارایی بالا برای جستجو در اینترنت و مطالعه میخوان تا چشم خسته نشه رو داشته باشن

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۶
فکر شو بکن 3 هفته باتری شارژ داره یعنی آدم میتونه تو مسافرت یا جنگل دست به خاطره نویسی و اکتشاف بزنه و کتاب بخونه این تبلت خم میشه؟

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۶
اخه سونی ام شد گوشی

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۶
حتما قیمتش سربه فلک میکشه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۵
ببینید این غول تکنولوژی چه کرده! محشره!